Pakkingen 39cc watergekoeld.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
dinky

Pakkingen 39cc watergekoeld.

Bericht door dinky »

Kheb mn hele blok uit elkaar liggen, om wat dingen te gaan veranderen, zoals nieuwe lagers, keerringen enz. Nu heb ik een nieuwe pakkingset gekocht, maar moet ik dan ook nog vloeibare pakking erbij tussendoen?

Dit zit er namelijk wel tussen, bij die chinese blokjes, samen met een papieren pakking.Dat is een soort grijze substantie

Kheb nu die grijze kit en die papieren pakking, of wat t dan ook is, eraf gehaald en zijn de carterhelften en de cilinder weer mooi schoon.

Mijn bedoeling was eigenlijk, om die vloeibare pakking er niet tussen te doen. Alleen die pakkingen.

Of gaat het blok dan water lekken?
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

Als het goed is kan je gewoon alleen een "papieren" pakking doen, zonder dat je bike gaat lekken.
Vertrouw je het toch niet helemaal, dan kan je er altijd nog vloeibare pakking tussen doen.
Maar naar mijn weten voldoet een gewone pakking.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Ik doe er ook altijd alleen de papieren pakking tussen, alleen tussen de carters gebruik ik geen papieren maar vloeibare.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Plaats reactie