nylus schreef:had ik je ook wel kunnen vertellen, of je koppeling het leuk vind en waar je dat wil gaan reiden is een 2e. ( dan maar te zwijgen over de onbetrouwbaarheid van de china spullen )
Niels
Kan je mededelen dat als je dan gas geeft om weg te komen je koppeling dr binnen 1 minuut wel uitligt en je nog geen 2 cm verplaatst bent denkik
van 0 tot 30-40 achter aan een scooter hangen en dan het gas open.
idd, de band word warm door wrijving met het asfalt op het moment dat je stuurd (of slingert) word de wrijving groter en dus warm de band sneler op;) dat is niet voor de zijkanten, die worden ook wel warm als je recht door rijd! daarom kun je ook zonder handen rijden, het wijl blijft wel recht want dan heb je de minste wrijving
kleine_duivel schreef:ik denk dat je meer berijkt met keihard een recht stuk over vliegen dan met een beetje halfzacht slalommetjes te maken.
en als iemand voor mij op het rechte stuk gaat zigzaggen hoeft die persoon ook niet te verwachten dat ik daar zin in heb
Heeft weinig nut, dan heb je niet eens zoveel wrijving met het asfalt.
Kijk je kan de F1 niet vergelijken met minibiken, maar het gaat erom dat de banden warm worden. F1's zie je ook niet even volle bak over de start-finish gaan om zo de banden op te warmen...je ziet ze WEL slingeren.
En ik denk dat het ook nog wel een verschil maakt met of je een parcours rijd met veel bochten of weinig bochten...met veel bochten zijn de banden denk ik veel sneller warm.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen