Welk type Dellorto 17,5mm carb. voor b1 rep??(WAAR TE KOOP?)

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Quiksilver
forum gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 04 mei 2005, 16:57
Locatie: Leeuwarden

Welk type Dellorto 17,5mm carb. voor b1 rep??(WAAR TE KOOP?)

Bericht door Quiksilver »

Hallo Minibikers,

Ik wil graag een 17,5 mm Dellorto carburateur voor men watergekoelde b1 rep. Op het forum zie ik 2 types voor bij komen namelijk de PHBN en de PHBG.
Wat is het verschil???

Verder wil ik nog weten of er standaard een spruitstuk bij geleverd wordt, die past op men b1.

Alvast bedankt voor de reacties!!

Mvg,

Quiksilver

Edit:Waar kun je een 17,5 mm dellorto carb. kopen en wat is de gemiddelde verkoopprijs?????
Laatst gewijzigd door Quiksilver op wo 07 feb 2007, 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
WYSIWYG!!!!!!!!!!
hagasan

Bericht door hagasan »

het verschil tussen die twee weet ik niet, maar normaal wordt het spruitstuk erbij geleverd en zo niet je kan ze ook los kopen maar dan kosten ze ongeveer 25 euro. maar je kan ook makkelijk het oude spruitstuk aanpassen gaat ook
Gebruikersavatar
minibikeclubstein
reclame makende gebruiker
Berichten: 538
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 21:03
Minibike:: GRC RRZ
Locatie: stein/elsloo/urmond
Contacteer:

//

Bericht door minibikeclubstein »

HOE KAN JE DAN HET ORGINELE SPRUITSTUK AANPASSEN???
EN WAT DOE JE MET DE CHOKE
** GRC RRZ 2008 **
http://www.minibikeclubstein.nl

Afbeelding
Blazertje #1

Bericht door Blazertje #1 »

JE MOET EEN ANDER SPRUITSTUK HEBBEN VOOR EEN 17.5 JA :lol:

Bel Deroue effe die maakt ze zo klaar met het juiste spruitstuk ect ect..

http://www.derouerace.nl/site/

Gr,

Dave
Gebruikersavatar
Quiksilver
forum gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 04 mei 2005, 16:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Quiksilver »

Voordat er een grotere discussie gaat ontstaan over het spruitstuk en het aanpassen ervan. Wil ik vragen waar je een 17,5 mm Dellorto kunt kopen en wat is de gemiddelde verkoopprijs??

Weet iemand misschien ook welk type carb met choke is uitgevoerd??

Kom maar met reacties!!
WYSIWYG!!!!!!!!!!
minispeedfreak

Bericht door minispeedfreak »

Quiksilver schreef:Voordat er een grotere discussie gaat ontstaan over het spruitstuk en het aanpassen ervan. Wil ik vragen waar je een 17,5 mm Dellorto kunt kopen en wat is de gemiddelde verkoopprijs??

Weet iemand misschien ook welk type carb met choke is uitgevoerd??

Kom maar met reacties!!
Kijk eens bij een scooterzaak oid. hij zal je rond de 50 à 60 euro kosten schat ik(zonder spruitstuk). Deze carburateurs zijn allemaal met choke uitgevoerd, je moet alleen effe opletten of je eentje met handschoke(wat je nu wss ook hebt met een hendeldje aan het stuur) hebt of een electrische. verder moet je even opletten omdat er ook veel carubrateurs zijn wat een olie en/of een verwarmings aansluiting hebben. Je kan het beste even informeren waar je hem koopt wat er allemaal voor aansluiting op en aan zitten. Suc6
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Deroue heeft ze tekoop carburateur is 62.50 das zonder handchoke dies nog eens 12.50 extra, en dan kan je er een origineel blata spruitstuk bij kopen maar ik weet niet wat die kosten :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

die spruitstukken waren tog 25€ wat ze allemaal zijden? heb het zelf nog nooit gezien, maar all1 gehoord.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Gebruikersavatar
fryslan boppe
forum gebruiker
Berichten: 1910
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
Locatie: stiens

Bericht door fryslan boppe »

bij jou in leeuwarden bij tinq zit ook een minibike shop zogoed kunnen dat ze daar ook zijn
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
hagasan

Bericht door hagasan »

het spruitstuk pas je gemakkelijk aan. je snijd voorzichtig het ijzer pijpje uit het spruitstuk en op de plek waar je pijpje zat,daar steek je dan de 17,5mm in en zet hem vast met slangklem, werkt perfect heb het op de mijne ook zo gedaan omdat ik geen spruitstuk had. toch weer 25 euro gespaard voor een andere uitlaat zo.
Gebruikersavatar
Quiksilver
forum gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 04 mei 2005, 16:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Quiksilver »

Ik zie op deze site een leuk setje staan

http://www.quad-kartcentrum.nl/index.php?pid=24

Is dit een goed carburateur setje 17.5 mm Dellorto met spruitstuk en luchtfilter, gemodificeerd voor minibikes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WYSIWYG!!!!!!!!!!
Plaats reactie