Probleem Blata B1 rep

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Probleem Blata B1 rep

Bericht door Andreas »

Heey ik heb al heelang probleem met me b1 rep eerst kwam die nooit vooruit dan stelde we de koppeling en 3 dagen later ging die niet eens meer vooruit maar dat is nu opgelost en kom ik bij het volgendeprobleem achter op genk het probleem zit zo ik geef volgas op genk en ik moest gewoon letterlijk 15 sec w8ten voordat de kracht los kwam dus 15 sec ga ik iets van 15 km per uur en dan begint die pas egt goed op te trekken(dat de kracht Los komt) ik heb koppeling losser gezet maar helpt niet en ik zou egt niet weten wat het is en heb op genk heelvaak koppelings huis opengemaakt en koppeling losser gezet maar het helpt egt gewoon totaal niet en zou egt niet weten wat het is maar dit is dus heel irritant want voor bochten moetje afremmen ja sommige dan en dan moet je weer 15 sec w8ten voor dat je op snelheid begint te komen




ik hoop dat iemand me kan helpen

Mvg Andreas
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

je zet hem losser en het word erger of helpt niet....nou misschien moet je dan aan vaster zetten denken?? :wink:

ik heb ook wel gehad dat ie pas na een paar sec echt losbrande gehad en dat was met later laten aangrijpen verholpen.

Tim.
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Als ik hem losser zet blijft ook gewoon zo maar als ik hem dan starte in genk het eerste rondje doet die het goed maar daarna begint het probleem
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Veel voorkomend probleem.Is gewoon oefene tot hoever je moet remmen en hoever jeje gas moet loslaten.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

speedydevil schreef:Veel voorkomend probleem.Is gewoon oefene tot hoever je moet remmen en hoever jeje gas moet loslaten.
grapje? :lol:

tuurlijk is dat zo maar dan nog mag ie niet zo langzaam trekken :lol:

heb hem op msn toegevoegd... :wink:

Tim.
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Nouja vindt je het gek Andreas weegt 150 kilo.
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

ik weeg 47 kilo maar nu weer ontopic plzz en nee vincent eht is niet normaal dat je egt zooo lang meot w8ten want iedereen trekt je eruit
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

He andreas je hebt hem steeds losser gedraait dat wist ik niet.

Als je de koppeling zo los hebt kan hij ook gaan slippen darom moet hij ook een beetje vast zitten. Gewoon eens wat vaster draaien en eens gaan kijken hoe hij dan gaat.
YZ250F
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Indd zet de koppeling maar eens wat vaster.
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Meet je veer eens op, dus veer en schoteltje.

Staat deze buiten de 21mm zou ik hem meteen al op 21mm zetten en dan gaan testen.

Doet hij het nog steeds dan zet je hem 0.50mm strakker dus naaar 20.5mm.

Blijft hij niet trekken blijf je hem met 0.5mm strakker zetten tot hij wat deftig optrekt.

Komt hij uiteindelijk goed vooruit kun je het nog wat fijner gaan afregelen, je gaat dan wel voelen wat je wil iets vroeger aanslaan of iets later.

Gr.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
jeroen31
forum gebruiker
Berichten: 180
Lid geworden op: do 26 okt 2006, 18:23

kijk

Bericht door jeroen31 »

zet er een een goede hank kopling op meschien zijn je koplingsveertje wel uitgerekt en doen die hun werk niet meer goed en anders ff alles een keer goed schoon maken uitlaat cab. membraam en dan nog een proberen
vriendelijke groet jeroen31
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Waarom ben je het in Genk niet even komen vragen? Ik denk dat je koppeling op een te laag toerental staat waardoor hij dus geen kracht heeft, normaal pakt je koppeling aan bij 8000-8500 tr/min en heeft hij genoeg kracht om je vol door te laten trekken.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Andreas heeft er een BZM koppling inzitten :wink:
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

speedydevil schreef:Andreas heeft er een BZM koppling inzitten :wink:
correctie, bzm imitatie :wink:
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Hahahaha Ja menno :wink: maar ik ga hem op 21 mm zetten en denk ik es gewoon hele carb schoon maken en wat iemand zij met hank koppeling Nou .... Dan betaal jij maar voor me hahahaaha :oops: 8)
Plaats reactie