technigas gp1 vs. ultra high performance

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
puch tuner

technigas gp1 vs. ultra high performance

Bericht door puch tuner »

hallo,

ik heb een vraag die meerdere personen al vaker hebben gevraagd:
welke uitlaat is beter?
de technigas of de ultra?

dan bedoel ik met verbetering van de topsnelheid, het optrekken, enz enz.
ook het geluid wat ze maken en het monteren ervan.

wie kan mij info geven over deze 2 uitlaten?

als je zegt dat je de ene uitlaat beter vind dan de andere geef dan ook aan waarom je dat vind.

het liefst reageren alleen de mensen die ervaring hebben met beide uitlaten.

ga niet zeggen dat ik de zoekfuntie moet gaan gebruiken, want die heb ik gedaan, ik heb 3 uur lang het forum rondgespit, en op meerdere woorden gezocht!

het bewijs:

LINK1!
LINK2!
LINK3!
LINK4!
LINK5!
LINK6!
LINK7!

(allemaal eindigend op een eindeloze nietes/welles discussie, niet geargumenteerd, geen duidelijk antwoord, of antwoorden zoals gebruik de zoekfunctie)

ik heb express geen poll gedaan omdat iedereen dan maar een beetje gaat lopen stemmen zonder een echt argument te geven.

en als laatste:

als je niks nuttigs te zeggen hebt, of niet kunt argumenteren dat je de ene uitlaat beter vind dan de andere, of zegt gebruik de zoekfunctie; verlaat het topic gewoon en ga geen nutteloze dingen zeggen.

bij voorbaat dank :wink:
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

Ik heb zelf de Tegnigas gehad en het was een uitlaat die me goed beviel. hij was makelijk te monteren en mooi geluidje en ik heb geen andere sproeier hoeven te gebruiken. alleen er stond geen logo op van tegnigas op de pot maar ja. als ik ee punt zou moeten geven zou ik een 8 geven.


Tobias
puch tuner

Bericht door puch tuner »

erg bedankt voor de reacties, maar ik heb nog niks gelezen qua prestaties, optrekken en top, vergeleken met orginele uitlaat of vergeleken met de andere uitlaat.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

dit heeft geen zin, minibikerheerhugowaard.

als je echt het verschil wil weten moet je 1 bike pakken,een testbank en een uitlaat. (en als je het echt goed wil doen ook max. proberen af te stellen met die uitlaat)

en dan nog is niet echt te zeggen of de een of de andere beter is.
want al die chinesen verschillen nou eenmaal.

ik heb niet de moeite genomen al die links door te nemen, maar er zijn ook welles nietes dingen over die uitlaten door mensen die beide hebben gebruikt.


ik zou voor de ultra high performance uitlaat gaan omdat die voor een spotprijs te krijgen is.

Tim
puch tuner

Bericht door puch tuner »

verder niemand? :roll:
Gebruikersavatar
minibiker*15*
forum gebruiker
Berichten: 333
Lid geworden op: za 25 nov 2006, 20:46
Locatie: Emmer- Compascuum (Drenthe)

Bericht door minibiker*15* »

heey,,

ik heb zelf de ultra high..... hij liep bij mij eerst 38 zonder de uitlaat want hij liep niet goed toen zette ik de ultra high erop liep i 50 hij liep ook een stuk beter en een mooi geluid vind ik zelf heb de snelheid gemeten op fiets km teller

gr anne
p.s BEN GEEN MEisje


bike verkocht:(. volgende eigenaar veel plezier ermee!:D
Plaats reactie