17 mm carburateur te groot ??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
17 mm carburateur te groot ??
heey,
Het gaat over een chinees minicrosserke, ik heb onlangs een nieuwe carburateur gekocht met luchtfilter enzo he. Deze is 17 mm maar nu hoor ik bij pocketbikesupport dat 17mm tegroot is, en dat hij dan verzuipt. Is dit waar ??
Grtz
Het gaat over een chinees minicrosserke, ik heb onlangs een nieuwe carburateur gekocht met luchtfilter enzo he. Deze is 17 mm maar nu hoor ik bij pocketbikesupport dat 17mm tegroot is, en dat hij dan verzuipt. Is dit waar ??
Grtz
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Berichten: 2493
- Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
- Locatie: Uieland
- Contacteer:
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
Re: 17 mm carburateur te groot ??
MyPocket schreef:heey,
Het gaat over een chinees minicrosserke, ik heb onlangs een nieuwe carburateur gekocht met luchtfilter enzo he. Deze is 17 mm maar nu hoor ik bij pocketbikesupport dat 17mm tegroot is, en dat hij dan verzuipt. Is dit waar ??
Grtz
je gaat eerst wat kopen en dan pas informatie vragen of het werkt beetje dom ofniet
ff een vraagje, maar waarom zou hij te groot zijn voor een 50cc? op een 40cc past het wel. zou hij eerder ook veel te groot zijn voor een 40cc.
tis wat moeielijker af te stellen, maar zal miss wel lukken.
gr
update:
na een duidelijke uitleg via een pm (zoals het hoort) gekregen te hebben heb ik iets meer verstand erover gekregen en dus moet je mijn tekst maar niet lezen:D
tis wat moeielijker af te stellen, maar zal miss wel lukken.
gr
update:
na een duidelijke uitleg via een pm (zoals het hoort) gekregen te hebben heb ik iets meer verstand erover gekregen en dus moet je mijn tekst maar niet lezen:D
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
- coen
- forum gebruiker
- Berichten: 668
- Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
- Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc - Locatie: tilburg
de 40cc zijn veel hoog toeriger en hebben veel meer spoelpoorten daarom werkt 17,5 mm beter op 40 cc (wel lastig af te stellen)
ik heb op me 49cc 14 mm werkt perfect en op me 39cc ook dusja.
16mm buterfly heb ik geen ervaring mee dus weet of di egoed rijden met een 49 cc maat ik zou voor een 14mm naald cabr. phbg of phva.
ik heb op me 49cc 14 mm werkt perfect en op me 39cc ook dusja.
16mm buterfly heb ik geen ervaring mee dus weet of di egoed rijden met een 49 cc maat ik zou voor een 14mm naald cabr. phbg of phva.
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
als je er geen ervaring mee hebt, of weet hoe het loopt...
waarom zeg je dan 12 of 14mm te moeten gebruiken?
en 17.5 op een 40cc 5P is naar mijn idee niet zo heel veel moeilijker af te stellen dan een 14.
19 is er ook op af te stellen,maar is dan zeer WEERSgevoelig.
niemand hier die een 17mm op die bike probeerd goed af te stellen en dan oordeeld
Tim.
waarom zeg je dan 12 of 14mm te moeten gebruiken?
en 17.5 op een 40cc 5P is naar mijn idee niet zo heel veel moeilijker af te stellen dan een 14.
19 is er ook op af te stellen,maar is dan zeer WEERSgevoelig.
niemand hier die een 17mm op die bike probeerd goed af te stellen en dan oordeeld
Tim.