WAT MOET IK DOEN PLEASE HELP. BETREFT MINIBIKE !!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
old skool s

WAT MOET IK DOEN PLEASE HELP. BETREFT MINIBIKE !!

Bericht door old skool s »

MENSEN LUISTER ALS U WILT ..
HEB EEN VRAAG LEES EERST DIT ALS JULLIE WILLEN !!

Hey mensen, luister naar me verhaal.
Ik kreeg een minibike van me zus om een beetje mee te rijden (recreatief), dus ik krijg berichtje ik heb minibike gekocht blabla en ik kon niet wachten tot ik van vakantie terug kwam..
kom ik trug gelijk even kijken bij me zus zegt ze ja hij is kapot je neefje heeft er wasmiddel ingegooid(shiiiiiiiiiiiiiiiiit).
Dus ik ok ik kijk wel of ik hem kan maken(heb het nog nooit gedaan, alleen maar gelezen over een minbike nooit eentje uitelkaar gehaald ofzo)dus ik carb schoonmaken tankje kabels.
En ik alles weer vastdraaien, en benzine erin en starten maar, na een ruk starte die maar hij viel uit na 2 a 3sec.
Ik weer en weer starten en hij weer en weer aan maar gelijk uitvallen. En er liep benzine uit het benzine kraantje, zeg maar het stroomde er rustig uit. Ik heb een keer op dit forum gekeken hoe je zon kraantje moet inelkaar zetten en heb het gedaan maar nog steeds niks.
Hij lekt nog steeds. En als ik een beetje rommel ermee en hem weer anders in elkaar zet dan lekt die niet maar wil die nii starten
DUS IK WIL NU WETEN WAT MOET IK DOEN, OF WAT MOET IK NEIWUE CARB. HALEN ZODAT IK EINDELIJK KAN RIJDEN !!! EN HOEVEEL ZOU HET KOSTEN BIJ DE SCOOTERDEALER, DUS MONTAGE ENZO.



DIT WAS EEN TOPIC VAN MIJ, EN IK WIL ECHT RIJDEN EN DUS DE MINIBIKE MAKEN. DUS MIJN VRAAG IS IK IK WIL GEEN PROBLEMEN EN WEER ZOEKEN WAT MOET IK NU VERVANGEN DUS ZOU HET SLIM ZIJN ALS IK EEN NIEUWE KOMPLETE MOTORBLOK ZOU HALEN VOOR 47CC/49CC VOOR 55EURO DAN DOET DIE HET ZEKER TOG ??. DUS ZAL IK DAT DAN MAAR DOEN ????

ALVAST BEDANKT,
ps. ALLE TIPS HELPEN.
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ik zie dat je hier nieuw bent. maar gebruik de zoekfunctie even :wink:
Gebruikersavatar
Hb
forum gebruiker
Berichten: 582
Lid geworden op: ma 17 apr 2006, 16:52
Locatie: Nieuwleusen

Bericht door Hb »

hondaxtreme schreef:ik zie dat je hier nieuw bent. maar gebruik de zoekfunctie even :wink:


:-s
[img]http://img684.imageshack.us/img684/8753/dmdm.jpg[/img]
Nederlands kampioen Standaard 40 2009
Gebruikersavatar
DaWitteTonni
forum gebruiker
Berichten: 391
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 10:21
Locatie: Bocholt
Contacteer:

Bericht door DaWitteTonni »

Als het schoon maken echt niet geholpen heeft lijkt me dat wel de beste oplossing

Grtz Victor
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2096035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/14/1258199160-690.jpg[/img][/url]
Grtz Victor
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Julie kunnen wel leuk zeggen dat deze kerel de zoekfuntie moet gebruiken, zoek daar zelf maar eens en geef de link van een vergelijkbaar topic? Niet alles staat daarop. En tevens:
old skool s schreef: Ik heb een keer op dit forum gekeken
Zoals je zegt is er zeepsop ingeweest, je heb het wel schoongemaakt maar er is een grote kans dat lang niet alles weg is.. Jij hebt em ernaa gestart en hij viel na 2 seconden uit? Dan denk ik dat er toch nog ergens zeep zat en dat nu je blok er vol mee zit.
Dus, ik weet niet of je enigsinds verstand heb van sleutelen, anders vraag je je vader even. Om het blok uit elkaar te halen, en van binnen schoon te maken.

Voordat je dit doet kan je ook even je bougie nakijken. Die worden nogal nat. :twisted:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
old skool s

Bericht door old skool s »

Ok bedankt. Als ik tijd heb dan ga ikhet hele blok eronder uit halen en schoonmaken. En dan zien we wel weer verder anders haal ik gewoon een nieuwe blok.
Gebruikersavatar
Joey
forum gebruiker
Berichten: 845
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 01:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Joey »

Je moet je carb schoonmaken en je moet ff je vlotter eraf hallen en dan moet je motorblok schoonmaken en als hij benzine lekt moet je hem ff laten stuiteren .

sucses
Suzuki RM125
Afbeelding
Minicrosser 15

Bericht door Minicrosser 15 »

alles even GOED schoonmaken

Greetz
Plaats reactie