blijft niet lopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
maffejeroen

blijft niet lopen

Bericht door maffejeroen »

Ik heb laatst een nieuwe minibike gekocht. naar alle vloeistoffen erin gedaan te hebben wilde ik hem dan ook starten naar een paar keer trekken (met choke aan) liep hij gewoon alleen als dan volgas geeft springt de choke er af (logisch) en reageert hij ook heel fel maar hij slaat dan na een paar seconden gelijdelijk af. wat kan dit zijn?
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Niet goed afgesteld meschien Moet je eff goed afstellen ;)
maffejeroen

Bericht door maffejeroen »

Ja afstellen kan ik me nog wel voorstellen maar op de carburateur zit geen luchtschroef en de sproeier die er in zat staat geen maat op :? . dus ik kan wel een aantal sproeiers kopen maar welke maten dan,, ( het is trouwens een 39 cc watergekoeld
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

Laat je je bike altijd even warm lopen want ik heb dat ook wel eens gehad wanneer hij koud was hem aan trekken meteen gas geven zodat de choke open gaat en daarna valt hij meteen uit.
YZ250F
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

of geef gas als hij nog niet gestart is ik gebruikt zelf nooi de choke namelijk :wink:
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
maffejeroen

Bericht door maffejeroen »

ja ik kan hem wel 10 min late draaien op de choke zodat hij warm word maar afslaan doet hij toch wel dus dat heeft ook geen zin ook moet ik met de choke er op een klein beetje gas blijven geven anders slaat die sowiesow af en als ik nadat hij goed warm is de choke er af haal slaat die helemaal af. ik ben echt ten einde raad :shock:
Gebruikersavatar
mixie100
forum gebruiker
Berichten: 480
Lid geworden op: do 29 mar 2007, 15:06
Locatie: wijk bij duurstede (utrecht)

Bericht door mixie100 »

kan oook je ontsteking zijndatie te laat een een vonl geeft hadik ook srry ben nieuw hierr :oops: :cry:
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Maak de carb, benzineleiding en tank eens zuiver, kunnen de productiebramen zijn die in je tank lagen en je carb verstoppen.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Plaats reactie