Krassen in Vliegwiel en vraag bougiedop

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ultimate
forum gebruiker
Berichten: 446
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 21:02
Locatie: Den Helder

Krassen in Vliegwiel en vraag bougiedop

Bericht door Ultimate »

Ik heb 2 vragen...

Vraag 1:

Er zitten wat krassen op mijn vliegwiel, de krasjes zijn goed voelbaar en ik vroeg mij af of dit nadelig is voor mijn mini

Afbeelding

Vraag 2:

Kan ik de kabel van mijn stnd bougiedop er af trekken,knippen en er dan een NGK dop op doen? want de dop die er nu op zit is versmolten met het de kabel.

Afbeelding
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

die bougie dop moet je eraf draaien.

die krassen in je vliegwiel zijn niet zo heel erg, ik had zo ook ( waarschijnlijk omdat je bobine dan te dicht op je vliegwiel hang )

Niels
Sleyar

Bericht door Sleyar »

Die krassen heb ik ook. Had bobine te dicht op het vliegwiel zitten :? Gelukkig optijd gezien na 1 keer aantrekken. Merk er nu niets van.

Wat je bougiekapje betreft. Als hij nog goed vonkt zou ik hem gewoon laten zitten 8)
Gebruikersavatar
Ultimate
forum gebruiker
Berichten: 446
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 21:02
Locatie: Den Helder

Bericht door Ultimate »

Sleyar schreef:Die krassen heb ik ook. Had bobine te dicht op het vliegwiel zitten :? Gelukkig optijd gezien na 1 keer aantrekken. Merk er nu niets van.

Wat je bougiekapje betreft. Als hij nog goed vonkt zou ik hem gewoon laten zitten 8)
Nee ik vind hem lelijk :wink:

Het is net gelukt, gewoon er af gedraait en de nieuwe bougiedop er op, thanks :D
Plaats reactie