Start Problemen met chinese bike!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
twannie2000

Start Problemen met chinese bike!

Bericht door twannie2000 »

Hallo,

IK heb een vraag ik heb een tijdje niet meer gereden met mijn minibike en- heb hem geprobeerd te starten maar hij wil niet meer starten ik had wel 100 x aan de trekstarter getrokken - even later probeerde ik het weer toen starte hij wel ,
de volgende dag moest ik wel weer 100 x trekken maar geen resultaat toen had ik maar de bougie los gemaakt , ja hij was wel nat dus een beetje droog gemaakt en toen starte hij wel - de volgende dag was ik vanplan op te gaan rijden maar toen starte hij helmaal niet meer!!! :( bougie weer nagekeken maar niks mis mee carburateur nagekeken in de caburateur zit wel bij het vlottertje een zelfgemaakt asje maar ik denk niet dat het hier aan ligt want die gaat goed heen en weer - en lekt geen benzine~!!! Weet iemand een oplossing??

Alvast bedankt Mvg - Twan
Chrizu

Bericht door Chrizu »

Is je minibike misschien niet een beetje verzopen door al dat trekken? Probeer je bougie er is af te draaien en dan je bike ff droogtrekken door rustig aan je trekstarter te trekken. En check ff je onsteking na of alles wel goed zit daaro dat was namelijk ook mijn probleem voor lange tijd :wink:

Check ff of je spietje/rocketkey er nog wel goed in zit. En of je bobine niet tegen je vliegwiel aanslaat. Check ook nog maar voor de ckerheid je vonk van je bougie. En als dat allemaal niet werkt ff kijken of je carb wel goed staat afgesteld.
twannie2000

Bericht door twannie2000 »

bedankt voor de tip het probleem is al opgelost :wink:
Plaats reactie