blata b1 replica of polini 911 replica?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

welke bike?

blata b1 rep.
6
30%
polini 911 rep.
14
70%
 
Totaal aantal stemmen: 20

danny-_-
forum gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 11:55

blata b1 replica of polini 911 replica?

Bericht door danny-_- »

hallo.'
ik ben van plan me minibike tegaan verkopen en wat tegaan werken in de zomer vakantie.
en dan als ik genoeg geld heb een blata b1 rep. of polini 911 rep.
maar welke bike is sneller beter etc.
wat zijn de nadelen & voordelen ?
wie kan mij hier iets over zeggen?

alvast bedankt, danny
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Rij nu (na enig opvoerwerk) alweer 1,5 jaar op een Polini replica en deze bevalt me prima. Mooie bike en technisch geen problemen. De blata rep. loopt harder maar is een continue bron van ellende. Dat is volgens mij de reden waarom mensen uiteindelijk een "echte" B1 kopen. The Rocket heeft een mooie site met daarop alle "in and outs" van de Polini replica. Veel succes met je keuze.
Blata_B1_Replica

Bericht door Blata_B1_Replica »

Ik heb een B1 replica, prima ding, heeft +/- 9 pk met zocchi uitlaat, blata koppeling, blata koppelingskom en iets meer aanpassingen.
Het rijdt prima en nóóit problemen gehad, zelfs niet na 1 crash.
ik zou zeggen: probeer een getunede 2e hands B1 replica. Ik vind ze er bovendien veel mooier uitzien dan de 911
danny-_-
forum gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 11:55

Bericht door danny-_- »

alleen zit een beetje met geld.
dus zitten er problemen aan de 911 zoals bij de b1 rep. is koppeling slecht is dit ook het geval bij de 911 rep.?

@super 7
hee merk je veel verschil tussen een standaard 49cc chinees & standaard 911 rep.?

mvg, danny
klik-->[url=http://www.maffiaxl.nl/main/klik.php?gebruiker=dny050]danny[/url]<--klik
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

In standaard uitvoering (zo uit de doos) is de 911 replica weinig indrukwekkend, maar met goede uitlaat en koppeling gaat er een wereld voor je open. Zelf heb ik een Polini race uitlaat, 17,5 mm caberateur, Zocchi 3 schoens koppeling en een fine-tuning van het blok gedaan. Daarbij een paar PMT's, toerenteller/ temperatuur meter. Uiteraard kun je eerst het beste standaard leren rijden, daarna uitlaat en koppeling. Er zijn inmiddels best mooie 2e hands 911 replica's te koop. Mijn voorkeur zou daar naar uitgaan.
En degene die zegt dat hij nooit problemen heeft met een B1 replica (koelproblemen...) durf ik met recht in twijfel te trekken :? . Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.
groet Super 7
Kijk even op: http://members.chello.nl/j.bakker57/
danny-_-
forum gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 11:55

Bericht door danny-_- »

Super 7 bedankt voor de antwoorden.!

mvg, danny
klik-->[url=http://www.maffiaxl.nl/main/klik.php?gebruiker=dny050]danny[/url]<--klik
Plaats reactie