hoe hard gaat een 49cc chineesje??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

macdanger

Bericht door macdanger »

minibikerheerhugowaard schreef:ga jij eens even naar school toe. jeetje man wat een onzin. Dit is toch wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoort.

Waarom rijden de moto gp fietsen dan niet met 2 takten? zij halen nu met 800cc zo`n 240 pk. en dan zouden ze met een 2 takt dus 480 pk halen? :roll:

, dioe en ga studeren.



nee dat is een ander verhaal, de moto gp machines zijn ver doorontwikkeld.
maar een 2 tact 500 gp machine haalt wel dik 200 pk, en dat doet een 500 cc viertakt echt niet....ja de helft heel mischien. :roll:
siebrand

Bericht door siebrand »

macdanger schreef:
minibikerheerhugowaard schreef:ga jij eens even naar school toe. jeetje man wat een onzin. Dit is toch wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoort.

Waarom rijden de moto gp fietsen dan niet met 2 takten? zij halen nu met 800cc zo`n 240 pk. en dan zouden ze met een 2 takt dus 480 pk halen? :roll:

, dioe en ga studeren.



nee dat is een ander verhaal, de moto gp machines zijn ver doorontwikkeld.
maar een 2 tact 500 gp machine haalt wel dik 200 pk, en dat doet een 500 cc viertakt echt niet....ja de helft heel mischien. :roll:
Pas in op zaterdag bij de documantaire ''faster'' werd er uitgelegd dat je of met een 500cc 2 takt mocht rijden of een 990cc 4 takt, die even hard rijden maar het vermogen hoger ligt bij een 4 takt
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Pffff, bijna weer een topic vol gelu...t, het ging hier om hoe hard een 49cc rijd....... :wink: Ik denk dat " minibiker16" wel voldoende informatie heeft. :D
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gebruikersavatar
Bertus
forum gebruiker
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
Locatie: Zwolle!
Contacteer:

Bericht door Bertus »

siebrand schreef:
macdanger schreef:
minibikerheerhugowaard schreef:ga jij eens even naar school toe. jeetje man wat een onzin. Dit is toch wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoort.

Waarom rijden de moto gp fietsen dan niet met 2 takten? zij halen nu met 800cc zo`n 240 pk. en dan zouden ze met een 2 takt dus 480 pk halen? :roll:

, dioe en ga studeren.



nee dat is een ander verhaal, de moto gp machines zijn ver doorontwikkeld.
maar een 2 tact 500 gp machine haalt wel dik 200 pk, en dat doet een 500 cc viertakt echt niet....ja de helft heel mischien. :roll:
Pas in op zaterdag bij de documantaire ''faster'' werd er uitgelegd dat je of met een 500cc 2 takt mocht rijden of een 990cc 4 takt, die even hard rijden maar het vermogen hoger ligt bij een 4 takt
Dit heb ik ook gezien, en zelfs opgenomen..
Klopt wel wat je zegt.. Maar ook bij nmc mag je met een 4 takt meer cc's hebben he :wink:
siebrand

Bericht door siebrand »

Bertus schreef:
siebrand schreef:
macdanger schreef:


nee dat is een ander verhaal, de moto gp machines zijn ver doorontwikkeld.
maar een 2 tact 500 gp machine haalt wel dik 200 pk, en dat doet een 500 cc viertakt echt niet....ja de helft heel mischien. :roll:
Pas in op zaterdag bij de documantaire ''faster'' werd er uitgelegd dat je of met een 500cc 2 takt mocht rijden of een 990cc 4 takt, die even hard rijden maar het vermogen hoger ligt bij een 4 takt
Dit heb ik ook gezien, en zelfs opgenomen..
Klopt wel wat je zegt.. Maar ook bij nmc mag je met een 4 takt meer cc's hebben he :wink:
idd :wink:
mc yassin
forum gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: zo 27 aug 2006, 00:26
Locatie: zaandam
Contacteer:

Bericht door mc yassin »

joeyy heb jij mij is zien rijden????
welke kleur minibike en helm heb ik?
en wat voor minibike heb jij
Lippie Tuning

Bericht door Lippie Tuning »

mijn originele minibike zoon chinees ding
ging op autoteller
70
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Bertus schreef:
siebrand schreef:
macdanger schreef:


nee dat is een ander verhaal, de moto gp machines zijn ver doorontwikkeld.
maar een 2 tact 500 gp machine haalt wel dik 200 pk, en dat doet een 500 cc viertakt echt niet....ja de helft heel mischien. :roll:
Pas in op zaterdag bij de documantaire ''faster'' werd er uitgelegd dat je of met een 500cc 2 takt mocht rijden of een 990cc 4 takt, die even hard rijden maar het vermogen hoger ligt bij een 4 takt
Dit heb ik ook gezien, en zelfs opgenomen..
Klopt wel wat je zegt.. Maar ook bij nmc mag je met een 4 takt meer cc's hebben he :wink:
ik heb hem ook gezien en vond het prachtig.
ook een leuk stukje was "de middelvinger van rossi 8) "
en volgens mij zijn de 800 machines van nu toch zeker wel sneller dan de oude 500ers..
siebrand

Bericht door siebrand »

kleine_duivel schreef:
Bertus schreef:
siebrand schreef: Pas in op zaterdag bij de documantaire ''faster'' werd er uitgelegd dat je of met een 500cc 2 takt mocht rijden of een 990cc 4 takt, die even hard rijden maar het vermogen hoger ligt bij een 4 takt
Dit heb ik ook gezien, en zelfs opgenomen..
Klopt wel wat je zegt.. Maar ook bij nmc mag je met een 4 takt meer cc's hebben he :wink:
ik heb hem ook gezien en vond het prachtig.
ook een leuk stukje was "de middelvinger van rossi 8) "
en volgens mij zijn de 800 machines van nu toch zeker wel sneller dan de oude 500ers..
Idd, dat biaggi hem van de baan reedt en rossi biaggi na een inhaal ronde hem indhaalde en zijn middelvinger opstak,,

En ook dat gevecht van die 2 bij de kleedkamers 8)
Gebruikersavatar
racing-grave
forum gebruiker
Berichten: 144
Lid geworden op: di 10 apr 2007, 12:54

Bericht door racing-grave »

minibikerheerhugowaard schreef:Ik heb een watergekoelde te koop staan. Het is een polini GP3 replica die in nederland niet erg vaak voorkomt. En alle kinderziektes zijn er al uitgehaalt

Over de snelheid van de 49cc chinees:

Iedereen zou meteen zeggen: LEER ZOEKEN.

maar standaart lopen ze zo`n 35km per uur
hey ik had een lucky seven liep ietsje boven de 60 ;) getest met de auto.
niks aan gedaan.
[url=http://imageshack.us][img]http://img243.imageshack.us/img243/8665/mov000062mo5.jpg[/img][/url]
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

twannie2000 schreef:even serieus ik heb me minibike tog op de rollerband gehad!! dus dan weet ik tog zeker dat ie 80 gaat! ze hebben me een boete gegeven maar niet in beslag genomen :lol: :wink:

Gr Twan
hee ff terug op zijn antwoord hoor.. maare op de ''rollerband'' zie je je snelheid niet maar bar ofzo toch?
JackyX

Bericht door JackyX »

Mijne reed eerst 47 (naast de scooter gemeten). Met de huidige onderdelen die er nu zitte rijd ik 56 :D
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

scooter gemeten. klopt ook nix van.
auto gemeten klopt ook nix van

hebben ongeveer 5 of 6% afwijking omhoog (dus je gaat zachter)
om het meest exact de snelheid te meten moet je een gps gebruiken of km teller van een fiets en die dan exact afstellen.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Plaats reactie