Uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Michel-g schreef:Hey, op die van mij zat eerst ook een fat-pipe op, heb er later een gp1 opgezet en de gp1 is toch echt beter maar voor de 'looks' zou ik zeker wel voor de fat-pipe gaan
Ik ga voor vermogen, dus dan wordt het de GP1!JackyX schreef:Ik denk toch de Technigas. De meeste sites zeggen dat deze meer vermogen wint.
Thanks
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- Berichten: 506
- Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 22:14
- Locatie: Somewhere on this planet
Hey, ik heb idd een DDM Fatpipe onder miijn 47/49cc chinees gehad, maar verder nooit mee gereden, ik heb toen die bike aan Hawk verkocht, en die heeft er wel me gereden geloof ik, dus vraag daar ff verder.
(rij nu zelf een halve fabrieks bike 39cc met chinees frame, blok is wel fabrieks)
Moet wel zeggen dat er met die fatpipe wel een mooi geluid in zit, maar de fatpipe vergt wel enige aanpassing aan het frame
Veel succes verder
(rij nu zelf een halve fabrieks bike 39cc met chinees frame, blok is wel fabrieks)
Moet wel zeggen dat er met die fatpipe wel een mooi geluid in zit, maar de fatpipe vergt wel enige aanpassing aan het frame
Veel succes verder
ik heb ze alle2 gehad en moet zeggen dat de fatpipe me tegenviel
wel wat meer onderin maar dan had je het ook gehad
de technigas ga weer wat minder onderin maar kwam ongeveer bij 3/4000 toeren los en trok netjes door
PS: de techigas is ook its grooter kwa diameter aan het spruitstuk
wel wat meer onderin maar dan had je het ook gehad
de technigas ga weer wat minder onderin maar kwam ongeveer bij 3/4000 toeren los en trok netjes door
PS: de techigas is ook its grooter kwa diameter aan het spruitstuk
eilite wrs:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24962
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24962