hallo.. toen ik gisteren voor het eerst sinds 2.5 maand op mijn tai chi
ging rijden, liep deze moeilijk stationair, maar het trekken ging opzicht
heel goed (nog niet voluit) nou heb ik hem via mijn killswitch uitgezet
en toen ik hem erna wilde aantrekken begon de minibike helemaal te lekken totdat alles uit de carberateur was(benzinekraan stond dicht)
en dan start ie ook iets moeilijker.
toen ik ging rijden en ik wilde stoppen deed ik mijn benzinekraan
dicht en liet hem stationair lopen totdat er geen benzine meer in de carberateur zat.
als ik hem hierna startte moest ik 4 keer trekken voor benzine in de carberateur te krijgen en erna maar een keer. WAT IS DIT ?
ik heb zelf het vermoede dat het een keerring is.
maar hoe kan ik dit zien als ik het blok uit elkaar haal ?
alvast met vriendelijke groet pauli wittebrood
probleem tai chi.!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- racing-grave
- forum gebruiker
- Berichten: 144
- Lid geworden op: di 10 apr 2007, 12:54
probleem tai chi.!!
[url=http://imageshack.us][img]http://img243.imageshack.us/img243/8665/mov000062mo5.jpg[/img][/url]
- NRGizer
- forum gebruiker
- Berichten: 1733
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
- Locatie: Alken, België
- Contacteer:
Denk niet dat het aan je keering ligt hoor maar aan je carb, loopt de carb niet over in je blok of gewoon aan de vlotterkamer?
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730