hoi allemaal,
Mijn broertje heeft zo'n nieuw model crosser gekocht (pitbike kopie) bij een kerel uit bleiswijk. Hij bevalt heel goed maar we willen toch wel wat spulletjes kopen om hem te tunen. Welke uitlaat past op een crosser en zou het mogelijk te zijn om wheeliepower te krijgen?
thanx
crosser uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- molekuul
- forum gebruiker
- Berichten: 508
- Lid geworden op: za 09 jun 2007, 16:30
- Locatie: chaam
- Contacteer:
tune
betere carb/uitlaat/kopeling/vertanding/membraam enz. *geen sponsor*/www.minibikestunter.nl
gwoon kijke wat past
gwoon kijke wat past
ELECTRISCHE STARTER OP CHINEESE CROSSER
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
Licht er aan wat voor iets het is?
4takt of 2takt.
dit is tog wel belangrijk om te weten, wil iemand je informatie geven.
Het lijkt me een 4takt,
het zal dan ook wel 110cc zijn of net wat meer,
uitlaat veranderd dan vrijwel niets,
kijk of je wat kan doen met tandwielen, of je over toeren hebt enz.
Verder is een GOEDE carburateur een goede inverstering (dan wel een orginele keihin etc, dus liever geen chinese, zijn in verglijking slecht, op uit zonderingen na.
Verder is een goede snelle nokkenas ook zeker merkbaar.
Meestal zit er al een onbegrensde cdi op, maar met een duurdere-kwaliteits cdi zou je mischien wat meer vermogen krijgen, maar dat is een beetje afhankelijk. Welke setup en ontsteking enz
Verder valt er nog veel meer vermogen uit te halen, met krukas (langere slag, andere cilinder. dikke cilinder kop met grotere kleppen. andere ontsteking enz
Maar ik weet niet of je zoveel geld er in wilt steken.
Kijk anders even op me site, of voeg me toe.
(vergis je niet, snelle goede kwaliteits onderdelen zijn prijzig)
4takt of 2takt.
dit is tog wel belangrijk om te weten, wil iemand je informatie geven.
Het lijkt me een 4takt,
het zal dan ook wel 110cc zijn of net wat meer,
uitlaat veranderd dan vrijwel niets,
kijk of je wat kan doen met tandwielen, of je over toeren hebt enz.
Verder is een GOEDE carburateur een goede inverstering (dan wel een orginele keihin etc, dus liever geen chinese, zijn in verglijking slecht, op uit zonderingen na.
Verder is een goede snelle nokkenas ook zeker merkbaar.
Meestal zit er al een onbegrensde cdi op, maar met een duurdere-kwaliteits cdi zou je mischien wat meer vermogen krijgen, maar dat is een beetje afhankelijk. Welke setup en ontsteking enz
Verder valt er nog veel meer vermogen uit te halen, met krukas (langere slag, andere cilinder. dikke cilinder kop met grotere kleppen. andere ontsteking enz
Maar ik weet niet of je zoveel geld er in wilt steken.
Kijk anders even op me site, of voeg me toe.
(vergis je niet, snelle goede kwaliteits onderdelen zijn prijzig)
Laatst gewijzigd door Ronald073 op vr 03 aug 2007, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.