HULP GEVRAAGT!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Bumba

HULP GEVRAAGT!!!

Bericht door Bumba »

hey ik heb een probleem en ben wezen zoeken op deze site maar kan nergens een antwoord vinden.

ik heb 2 problemen

1e Probleem:
ik heb vandaag een 14mm del'orto carb ontvangen en wouw em natuurlijk meteen erop zetten maja toen kwam ik erachter dat het een gasschuif heeft dus mijn vraag is hoe krijg ik alles nouw goed zodat het goed werkt

2e Probleem:
heb vandaag ook die high performance uitlaat binnen gekregen en die uitlaat past niet :z hoe moet ik het gaan ombuigen of wat dan ook zodat het wel gaat passen??

mvg, Rudy
siebrand

Re: HULP GEVRAAGT!!!

Bericht door siebrand »

Bumba schreef:hey ik heb een probleem en ben wezen zoeken op deze site maar kan nergens een antwoord vinden.

ik heb 2 problemen

1e Probleem:
ik heb vandaag een 14mm del'orto carb ontvangen en wouw em natuurlijk meteen erop zetten maja toen kwam ik erachter dat het een gasschuif heeft dus mijn vraag is hoe krijg ik alles nouw goed zodat het goed werkt

2e Probleem:
heb vandaag ook die high performance uitlaat binnen gekregen en die uitlaat past niet :z hoe moet ik het gaan ombuigen of wat dan ook zodat het wel gaat passen??

mvg, Rudy
je hoeft geen 2 topics te maken, maar met de gasscuif moet je het bakje bovenop open schroeven de schuif eruit halen, de onderkant (bolletje) achter de schuif hangen op de goeie plek en weer goed dichtschroeven en klaas is kees
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

voor de uitlaat moet je een stukje uit je ophanging wegvijlen anders kan je de draai met je kronkel niet halen :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Plaats reactie