carb. krijgt geen benzine

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
dennuhsjj

carb. krijgt geen benzine

Bericht door dennuhsjj »

me carburateur krijgt geen benzine wat moet ik nu doen?
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

meschien je kraan,vraag zulke vragen gewoon aan je vader of broer of zo,iemand die beetje kennis heeft :roll: :roll:
hagenees

Bericht door hagenees »

check ff of je vlotternaald goed zit daar had ik ook last van
dennuhsjj

Bericht door dennuhsjj »

meschien je kraan,vraag zulke vragen gewoon aan je vader of broer of zo,iemand die beetje kennis heeft

dat had ik al gedaan maar me kraantje staat gewoon open[/code]
dennuhsjj

Bericht door dennuhsjj »

moet bij me vlotter naald dan het puntje naar beneejuh of naar boven?
mark021

Bericht door mark021 »

ik had het zelfde probleem draai je benzine kraantje los die 2 schroefjes moet je demonteren en dan zie je een klein gat ik heb een dunne ijzer draad of een dunne kabel draad erin gestoken ik dacht misschien dat het verstopt was en dat was het je kan eventueel je vlotter kamer ook demonteren en daar zit ook een gat waarin je vlotter naald in hoort haal je vlotternaald ook eruit en zie je een gat probeer je van die gat een dun draad te steken dan open je de poorten moet de draad zo ver mogelijk instoppen zodat hij van de andere kant eruit komt heb ik zelf ook gedaan en is het probleem opgelost. dit kan de 1e oplossing zijn

2e oplossing misschien probleem bij je benzine kraan zelf demonteer de benzine kraan die witte kraantje zie je aan de rechter en de linkerkant van de benzine kraantje per ene kant 1 schroefje haal je die ook even los en krijg je de benzine kraantje uitelkaar kijk je of het goed overkomt met de gaten anders probeer je even om de benzine kraan de ene kant in je mond te doen en in dat gat blazen en kijken of hij wel goed opent als hij goed opent hoort er lucht van de andere kant te voelen. en als dat niet zo is dan weet je dat het probleem bij je benzine kraan licht en niet bij de leiding in de carberateur waarvan je misschien denkt dat het verstopt is.
Plaats reactie