Probleem met koeling

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Heb jij koelingsproblemen met je sjinees?

Ja
3
17%
Ik heb geen chinees
9
50%
Jah
6
33%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

Met een accu boormachine kun je de boor heel rustig laten draaien
dus als je het kalm aan doet normaal geen probleem dacht ik

Greetzzz Steven
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

Veel succes ik zou het lekker met de kolomboor doen. Die boor teminste rechtuit en niet zoals met de hand scheef. Je moet naruulijk wel blijven opletten.
YZ250F
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

steef1 schreef:Veel succes ik zou het lekker met de kolomboor doen. Die boor teminste rechtuit en niet zoals met de hand scheef. Je moet naruulijk wel blijven opletten.
Probleem met de kolomboor is hoe span je je cilinder zo scheef fatsoenlijk in :wink: Makkelijkst is gewoon accuboor of gewone boor, langzaam draaien en dan is stapjes boren niet in een keer naar de maat die die moet worden :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Raytje192 schreef:
steef1 schreef:Veel succes ik zou het lekker met de kolomboor doen. Die boor teminste rechtuit en niet zoals met de hand scheef. Je moet naruulijk wel blijven opletten.
Probleem met de kolomboor is hoe span je je cilinder zo scheef fatsoenlijk in :wink: Makkelijkst is gewoon accuboor of gewone boor, langzaam draaien en dan is stapjes boren niet in een keer naar de maat die die moet worden :wink:
Met een tafel die je kunt kantelen natuurlijk (niet elke kolomboor heeft dat) werkt perfect en heel precies.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

NRGizer schreef:
Raytje192 schreef:
steef1 schreef:Veel succes ik zou het lekker met de kolomboor doen. Die boor teminste rechtuit en niet zoals met de hand scheef. Je moet naruulijk wel blijven opletten.
Probleem met de kolomboor is hoe span je je cilinder zo scheef fatsoenlijk in :wink: Makkelijkst is gewoon accuboor of gewone boor, langzaam draaien en dan is stapjes boren niet in een keer naar de maat die die moet worden :wink:
Met een tafel die je kunt kantelen natuurlijk (niet elke kolomboor heeft dat) werkt perfect en heel precies.
Ja ok maar die hebben maar een beperkt aantal mensen op dit forum tot hun beschikking in hun schuurtje denk ik :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
TomTom76

Bericht door TomTom76 »

Maarrrrrrr

hij hoort toch niet wit uit te slaan op sommige plekken op de radiator?

Betekent dit een probleem met de koeling of is er dus eigenlijk niks an de hand, dat is waar ik op dit moment een beetje mee zit?

In ieder geval bedankt voor de boortips, maar zolang het niet nodig is ga ik het er niet op gokken :P
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

denk dat het geen kwaad kan,
heb ik bij de mijne ook , helemaal onderaan , tis maar heel klein vlekje bij mij, maar hij lekt niet ofzo dus.....

Greetzzz Steven
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Dat wit zal wel het koper of alu zijn dat aan het corroderen is, kan helemaal geen kwaad.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
TomTom76

Bericht door TomTom76 »

ok dan, errug bedankt allemaal!
Plaats reactie