er lekt benzine en me stuur is raar pliese help me

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
cheno
forum gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 18 apr 2008, 17:47
Locatie: Soest

er lekt benzine en me stuur is raar pliese help me

Bericht door cheno »

ey

iok heb een nieuwe minibike gekocht gaat best hard maar nou mochtik er een tijdje niet op rijden maar nu mag ik weer rij

eergisteren haalde ik hem uit de schuur en deed er benzine in (1 op 40)
en draaide diebenzine kraan open toe begon hij te lekken uit die buisje ik dacht misschien houd hij op als ik de motor aan doe dus ik doe die motor aan en geef beetje gas dus hij lekte nietmeer dus ik ging een stukje rijden ongeveer 5 minuten en toen ik weer inde tuin was zette ik hem uit en ineens begon hij wweer te lekken ik zette die kraantje dicht en hij lekte bijna niet meer dus ik zet een bakje eronder en ga naar binnen effe ps3 en toen ik trug kwam zag ik dat het bakje was overstroomd maar die benzine kwam grooot endeels uit de power vilter die benzine was niet meer normaal rood maar een beetje oranje en heelerig vies er zaten vuil deeltjes in. mijn broer denkt dat hij teveel benizne aanvoer krijgt want binnen een halfuur heeft hij 3 liter benzine verspilt.dus mijn vraag wat is er aan de hand en hoe kan ik het oplossen ?

en toen ik voeldeaan die stuur kwam ik erachter dat hij bewoog naar vooren achteren en links rechts dus ik heb die stuur eraf gehaald en uit de onderkant kwamen een lange staaf een kleine staaf een moer en 2 half mislukte en schefe ronde schijfjes nou ik weet niet wat ik daarmee aanmoet

ik ben pas net aan minibikes begonnen en ik weet er dus neit zoveel van dus ik hoop dat julie mij kunnen helpen

alvast bedankt
Gebruikersavatar
desleyminibikeracing
forum gebruiker
Berichten: 289
Lid geworden op: wo 08 aug 2007, 15:45
Locatie: arnhem gelderland
Contacteer:

Bericht door desleyminibikeracing »

mischien is de carb lek ofzo
[img]http://i32.tinypic.com/izpyrm.jpg[/img]
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
Gesloten