blijft niet lopen(SLOTJE)

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ragoen
forum gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 09:29
Locatie: kneijnsplaat
Contacteer:

Bericht door ragoen »

We komen er wel, wat bedoel je precies als je hem aan zet draaid het wiel dan vanzelf? zonder gas te geven, draai dan je stationair schroef en kijk of die nog draait. Je4 komt n iet vooruit??? mm ja je koppeling is dan versleten of er is een veertje gebroken, of wel uitgerokken, maaak anders er een foto van een duidelijke wel, en plaats mm even, geen zuigerveergebroken?
is je blokje standaard? als die getuned is dan kan je ook verkeerde verhoudingen enz hebben (dan heb je andere sproeiers nodig).

Vriendelijke Groeten,

Ragoen
__________________________________________
Ik help u wel....
HELP ME MET ME MINIBIKE PROBLEEM REGAGEER ALTIJD>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Geen raad, breng hem naar een winkel.

Simpele dingen kan je doen, als je zelf niet alles weet of niet kan leren moet je het stapje voor stapje doen en alles eerst onder de knie krijgen, door bijv af en toe iets te doen en steeds verder te gaan.

Succes,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
flipper
forum gebruiker
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 19:31
Locatie: onder de bike(Velserbroek)
Contacteer:

Bericht door flipper »

het probleem is dat hij niet langer aan staat dan z'on minuut en dan slaat ie af ik heb vandaag maar de carb maar schoon gemaakt en morgen kijken wat ie doet en dan maak ik anders ook wel foto's van eigenlijk alles wat het zou kunnen(alleen de zuiger nie want ik ga niet het hele zooitje los halen) zijn oja je vroeg of het blokje standaard is dat is ie alleen de ketting en de tandwielen zijn anders ik heb h net ik heb hem van een minibike club (sjetan) daar is er wel wat aan gedaan
Gebruikersavatar
demet
forum gebruiker
Berichten: 567
Lid geworden op: do 18 okt 2007, 10:38
Locatie: weerselo

Bericht door demet »

ik heb zelfde probleem x gehad als je hem een paar minuutjes laat lopen en steeds iets meer gas geeft na een tijdje en achterwiel omhoog en dan gas los laat doet die dan nog zo nee dan moet de koppeling eerst warm worden waarschijnlijk dan nieuwe veertjes derin had ik ook ik weet niet of het hetzelfde is?
*Nieuw* sendai Nunchaku
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=27787
Gebruikersavatar
flipper
forum gebruiker
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 19:31
Locatie: onder de bike(Velserbroek)
Contacteer:

Bericht door flipper »

sorry ik kan geen fotos geven ik kan nu niet testen want ik heb pas de carb schoongemaakt en het achterwiel licht er nu af.ik heb ook de koppeling gezien de lijken veertjes niet uitgerekt of stuk.Na ik alles in en uitelkaar heb gezet loopt mijn ook wiel niet meer aan.En laten lopen lukt niet hij valt binnen no time uit (ik dacht zelf te weinig bezine maar da leidingen zijn gewoon goed


gaat al wat beter :wink:
ragoen
forum gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 09:29
Locatie: kneijnsplaat
Contacteer:

Bericht door ragoen »

Wat voor carburateur heb je? ik heb het namelijk precies hetzelfde gehad, ik heb andere sproeiers en pakkingen erop gedaan. probleem was over.
HELP ME MET ME MINIBIKE PROBLEEM REGAGEER ALTIJD>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Gebruikersavatar
flipper
forum gebruiker
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 19:31
Locatie: onder de bike(Velserbroek)
Contacteer:

Bericht door flipper »

hij doet het wel maar de carb is lek kan het misschien daar aan liggen dat ie' valse lucht trekt .En na het schoon maken van de carb ging ie'pas lekken wat moet ik nu doen(ik ben 11 en ik haal er liefer niets van af
maare als het moet natuurlijk wel) ik heb een gewoone standaard carb niets aan gedaan


heb hem vandaag wel lopend gekregen :D :D
Plaats reactie