minibike wil niet starten

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
pascalrozing
nieuwe gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 21 nov 2009, 09:52

minibike wil niet starten

Bericht door pascalrozing »

hee
ik heb er een nieuwe bougie en zuigerveer opgezet en nu wil hij niet meer starten. daarvoor starte hij slecht en kwam niet vooruit. toen zeiden jullie dat ik noeuwe boegie nodig had, ik gadaan maar geen efect!? ook was me zuiger veer kapot, ook nieuwe op gezet. nu loopt me cilinder allen stroef! weet iemand een manier om me cilinder soepel kan laten lopen? kan het daar aan liggen dat hij niet start?

gr pascal
Gebruikersavatar
TT
forum gebruiker
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 24 mei 2009, 19:13

Re: minibike wil niet starten

Bericht door TT »

pascalrozing schreef:hee
ik heb er een nieuwe bougie en zuigerveer opgezet en nu wil hij niet meer starten. daarvoor starte hij slecht en kwam niet vooruit. toen zeiden jullie dat ik noeuwe boegie nodig had, ik gadaan maar geen efect!? ook was me zuiger veer kapot, ook nieuwe op gezet. nu loopt me cilinder allen stroef! weet iemand een manier om me cilinder soepel kan laten lopen? kan het daar aan liggen dat hij niet start?

gr pascal

Hé,

Heb jij toevallig wel olie gemixed met je benzine?
zoniet heb je denk ik een leuke vastloper gehad ;)

of zonder luchtfilter wezen rijden?

anyways , hoe heb je t voor elkaar gekregen die zuigerveer te breken ?
als i tijdens t lopen gebroken is zal je cilinderwand ookwel aardig aangekoekt zijn met zuigerveer resten.


of t kan gewoon zijn dat je weer je goede compressie hebt door die nieuwe zuigerveer..

maar euh , krijgt je bougie wel vonk dan ?

en je bougie word wel nat bij t proberen te starten?
Gesloten