AAArgh, lekt...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Xander schreef:als je kraan dicht staat en je bike lekt nog, zal het niet aan je vlotter of filter liggen...

kraan kapot misschien... :roll:

bij mij niet in ieder geval, je zag de druppels aan de filter hangen :wink:
Xander

Bericht door Xander »

ja, waarschijnlijk omdat je kraan brandstof doorlaat :idea:
Gast

Bericht door Gast »

Xander schreef:ja, waarschijnlijk omdat je kraan brandstof doorlaat :idea:

aha.. leek me niet echt logisch maar dat kan dus wel #-o

Nouja, er zat ook wat speling tussen de filter en de slangetjes, dus misschien lekte hij daar ook wel. Door de dikkere klem ga ik morgenochtend even kijken of dat het probleem was, en zo niet dan moet ik maar even naar het kraantje kijken dus
Xander

Bericht door Xander »

tenzei je filter tussen de tank en de kraan zit. dan is het indd een kwestie van je slangen met klemmetjes op tai ripjes vastzetten.
Gast

Bericht door Gast »

Xander schreef:tenzei je filter tussen de tank en de kraan zit. dan is het indd een kwestie van je slangen met klemmetjes op tai ripjes vastzetten.
dat zit hij inderdaad, kijk fotootje op pagina 1, halverwege de pagina
Gast

Bericht door Gast »

Bij mij ook, filtertje tussen tankje en benzinekraan. Maar ga toch de benzinekraan ook maar eens checken. Denk dat het rubbertje stuk is... komt ook wel vaak voor heb ik gehoord. Ach... kan altijd effe checken natuurlijk. Zo'n enorme klus is dat nou ook weer niet...

Effe een indicatie, hij heeft vanaf zaterdagavond een half jampotje vol gelekt.

:roll:
Gast

Bericht door Gast »

Heb je nog geluk.
Bij mij lekt ie binnen een uur de hele tank leeg.
Ben er nog niet achter wat het is.
Xander

Bericht door Xander »

zet je filtertje net na je carb, tussen de tank en kraan niks.
en indd ffe een klemmetje om da slang..
Itna Laicos

Bericht door Itna Laicos »

ik heb dat ook gehad en rubbertje was gescheurt bij het kraantje toen ik het rubbertje van me broertje zun bike er in had gedaan was eht afgelopen

maarja ik kon niet met me broertje's rubber van zun kraantje de hele tijd blijven rijden

dus heb ik maar een 14mm dellorto immi gehaalt
Plaats reactie