blijft niet lopen na het rijden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
bonitomeistro
nieuwe gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:51

blijft niet lopen na het rijden

Bericht door bonitomeistro »

hee,
heb zo'n chineese bike van marktplaats getrokken voor niks,
was het spruitstukje is gescheurd, ik zo'n setje gehaald van: dellortho 14mm imi carb, alu spruitstukje,gaskabel.
ook gelijk nieuwe gashendel besteld enzo

nu hoopte ik dat probleem:

1 .te weinig benzine krijgen/teveel lucht(door gescheurd spruitstukje)
2. dat als ik stukje vol gas, bijna/op top heb gereden en vervolgens bij het gas los laten uitvallen ook weg was..

dit was dus niet het geval, als ik hem uit de choke haal, dan blijft die amper lopen(stationair is goed afgesteld,toen de bike warm was)

ook als ik hem uit de choke haal(door gas te geven) hoor je het bekende mwooaaap geluid( teveel lucht/ te weinig benzine?)

alvast bedankt!
minibike powerrr
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Bericht door minipower »

andere sproeier.. valt trouwens mee dat ze dit keer eens een niet lekkende imi hebbe geleverd...

niels
Keep the forum alive =D>
bonitomeistro
nieuwe gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:51

Bericht door bonitomeistro »

Weet je toevallig welke maat erin gaat? M5 of M6 schroefdraad? Oh heb alles dicht gesmeerd met vloeibare pakking, dat scheelt denk ik ook al wat
minibike powerrr
phl1993
forum gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: za 17 okt 2009, 18:46

Bericht door phl1993 »

de sproeier maat wil nog wel eens verschillen per cabrateur, soms is het 5m en soms m6 (bij mij tenminste wel het geval) maar meet het voor de zekerheid ff op. en met die vloeibare pakking moet je wel uitkijken straks wordt die kei hard en krijg je mis je vlotterbakje niet meer los en je sproeier gaat er van vol zitte :wink:
bonitomeistro
nieuwe gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:51

Bericht door bonitomeistro »

Oh okée dat zal ik dan nog wel even opmeten! Heb trouwens pakking gebruikt die niet hard word, maar iets dunner dan stroop blijft ongeveer, dus dat zit wel goed;-)
minibike powerrr
Plaats reactie