Minibike project vragen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
xDanielsendai
forum gebruiker
Berichten: 321
Lid geworden op: do 12 nov 2009, 19:31
Locatie: Sneek

Re: Minibike project vragen

Bericht door xDanielsendai »

sproeier kan je bij die dellorto niet afstellen.
je moet met sproeiers afstellen.
je hebt verschillende maten sproeiers
en met afstellen moet je dus dan steeds je vlotterbakje open doen en je sproeier verwisselen
Groeten Daniel
Afbeelding
Mrkva
forum gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: do 25 nov 2010, 15:11

Re: Minibike project vragen

Bericht door Mrkva »

Oh ok, goed om te weten. Bedankt man!
Richard
forum gebruiker
Berichten: 895
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 18:22
Contacteer:

Re: Minibike project vragen

Bericht door Richard »

minipower schreef:
xxx schreef:hallo,

je krijgt zon ding nooooooit van je leven 65 lopen als je geluk hebt 50 :wink:

ze lopen standaart 45 en als je zon zogenaamde ''bigbore'' kit koopt loopt hij niet harder alleen hij trekt iets sneller op en loopt ietsje beter :wink:

groetjes harm.c
dan heb je weer geen ervaring met iets harm... ik heb een keer zoon blok getuned en een hele flow vorm in de carters enzo gemaakt zodat hij hoger toerig werd ( max 12000 toeren... ) en toen liep hij met standaart cilinder 70 :roll:

ik zou niet met bigbore kits enzo begginen trouwens :wink: gewoon snellere bike kopen als je sneller wil zoals een mooie replica/fabrieks =D>


niels
Ja mijn standaart minicrosser liep ook 80 op gps.
Man. denk ook ff aan de vertanding aub...
En niet iedereen kan zo super goed een flow in het blok maken en de cilinder super goed tunen enzoooo jwt.... :roll: :roll: :roll:
Reken maar dat jij ECHT GEEN 12000 rpm draaide als jij aan het rijden was. ECHT NIET.
Mijn scooter draait ook 15K... maar dan rijd ik er niet op. en heb ik er ook geen vario op... Maar dat telt niet mee

Arghhhhhh :x :roll:
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Re: Minibike project vragen

Bericht door bram_015 »

die topsnelheden op die sites kloppen verre van NIET!
big bore etc voel je wel aan de trekkracht,maar bijv die 2 schoens race koppeling slijt zo weg als je pech hebt,..
big bore moet je echt mooi inrijden anders word het niks.

het voornaamste is wel: door zo'n onderdelen erop te zetten heb je gewoon veel plezier aan,. eige keuze of je het waard vind of niet,maar denk er wel goed over na of het wel de moeite is,..
Hardstyle is Lifestyle!
Plaats reactie