chineesje gekregen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

lennertmx
nieuwe gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 21:13

Re: chineesje gekregen

Bericht door lennertmx »

remotje10 schreef:
lennertmx schreef:ik had exact dezelfde uitlaat gekocht, paste ook niet.
heb hem dan teruggestuurd en bijgelegd voor een technigas gp1, ik heb er dan ook nog zelf een flens voor moeten maken omdat de originele te kort is
ik weet niet wat je verkeerd doet dan , maar de ultra high performace paste altijd op m'n chineesje
en m'n technigas paste ook perfect op m'n chineesje..

dus het is wel een beetje raar dan , monteerde je het wel goed dan?
Volgens mij doe ik het goed ja, misschien ligt het er wel aan dat mijn frame verschilt van anderen, zoals minipower al zei
Gebruikersavatar
ducati748s
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 18:14

Re: chineesje gekregen

Bericht door ducati748s »

@remotje

scroll ff wat naar boven en kijk naar de foto's duidelijker kan niet het past echt niet.
Als het echt hard moet pak ik mijn duc wel!!!
Owner of a ducati 748s Carl Fogarty 2001 wsbk replica
Gebruikersavatar
ducati748s
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 18:14

Re: chineesje gekregen

Bericht door ducati748s »

Eindelijk progressie de carb heb ik weten te fixen en is nu weer dicht en de uitlaat heb ik heet gestookt wat verbogen en er een stukje pijp tussen gezet zodat ik de bocht op het expansie gedeelte kan aansluiten.
Uiteraard ook ff getest hij loopt voor het gevoel best hard alleen op max toeren valt ie dood dus ik denk dat ik de gasnaald wat moet bijstellen ik kreeg er met de carb afstelling uiteindelijk geen verbetering meer in.
Is wel erg wennen want je zit er wel heeeel erg opgevouwen op maar ondanks dat lag de knie al vrij snel op het asfalt (oke is ook wat minder moeilijk als je 50cm boven de grond zit :D )
Als het echt hard moet pak ik mijn duc wel!!!
Owner of a ducati 748s Carl Fogarty 2001 wsbk replica
Plaats reactie