Raar probleem

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

.

Bericht door Gast »

dat is ook wat ik bedoel..

jij noemt het dus smoren..
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

mastahhh schreef:dan zou ik dat ff fixen, want dan krijgt ie veels te veel lucht en dan verzuipt ie in de lucht

en als jij je stationair open draait dan gaat ie harder lopen jah en bepaald punt gaat ie rijden.
hmm zou hij het sponsje niet op hebben gezogen? Dan blokeert het sponsje de lucht toevoer en loopt het ding bovenin niet meer goed.
Jah zo is het.
Gast

Re: .

Bericht door Gast »

YasarY schreef:nu heb ik er gisteren aan gesleuteld..

heb iets ontdekt.. wanneer ik de schroefje bij het stationair stellen van de minibike hoger zet lijkt het alsof hij weer vooruit wilt.. ook lekt er dan veel benzine uit het slangetje die aan de caberateur zit.. kan het aan de luchtfilter liggen???

want ik ree er ongeveer 60km/u toen sloeg hij in 1 keer af.. en toen was dit probleem ontstaan en wanneer ik gas geef hoor ik de luchtfilter raar lucht zuigen
misschien een hele domme vraag, maar waar zit dat schroefje om hem af te stellen eigenlijk?? de mijne krijgt ook teveel benzine want de bougie wordt een beetje zwart, wie kan me helpen... stuur maar een PBtje en ik zal je zeer dankbaar zijn :P
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: .

Bericht door Carlos Keutel »

bobbike schreef:
YasarY schreef:nu heb ik er gisteren aan gesleuteld..

heb iets ontdekt.. wanneer ik de schroefje bij het stationair stellen van de minibike hoger zet lijkt het alsof hij weer vooruit wilt.. ook lekt er dan veel benzine uit het slangetje die aan de caberateur zit.. kan het aan de luchtfilter liggen???

want ik ree er ongeveer 60km/u toen sloeg hij in 1 keer af.. en toen was dit probleem ontstaan en wanneer ik gas geef hoor ik de luchtfilter raar lucht zuigen
misschien een hele domme vraag, maar waar zit dat schroefje om hem af te stellen eigenlijk?? de mijne krijgt ook teveel benzine want de bougie wordt een beetje zwart, wie kan me helpen... stuur maar een PBtje en ik zal je zeer dankbaar zijn :P
Stationair is om het ding stationair te laten lopen. Niet om het benzinemengsel te bepalen. Dit doe je door de gasnaald.
Jah zo is het.
Gesloten