!@±´´"@!! Ding

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

dus dat klepje zit klein gaatje in zodat er minder lucht in kan dus betekent meer benzine want hij vergast het minder dan want lucht zorgt er voor dat de benzine vergast word snapje?
en word het minder vergast krijg je meer benzine want er komt minder lucht in :wink:
Gast

Bericht door Gast »

valt ie iedere keer uit als je gas geeft??
dan moet je even de lucht- benzineverhouding checke
Ook zou ik eventueel kijken wat je misschien verandert heb of wat er anders is wat misschien fout kan zijn gegaan.
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoe kan ik de luchtschroef dan aandraaien? Ik heb als aan de linkerkant de stationeerschroef zitten en waar zit de luchtstelschroef dan?
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

Randy schreef:Hoe kan ik de luchtschroef dan aandraaien? Ik heb als aan de linkerkant de stationeerschroef zitten en waar zit de luchtstelschroef dan?
als je een chineese standaard carburateur hebt dan heb je die helaas niet
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Verstopte sproeier, carberateur ff schoonmaken, dan doet hij het waarschijnlijk weer.
Doordat je sproeier verstopt is vloeit er weinig brandstof, stationair gaan dat goed, totdat je aan de gashendel zit dan komt hij tekort en sterft.

gr

gerard
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
woodcutter

Bericht door woodcutter »

tukkerjordy schreef:
jeroen gp2 schreef:gebruik de zoekfunctie eens hier zijn onderhand al zoveel topics over geweest, gebruik eerst even de zoekfunctie voordat je een topic plaatst.

mzzls jeroen


ja dat vind ik nou de hele tijd dom !CENCUUR! he :oops: je kunt het hem toch gewoon even uitleggen zoals die kerel hier boven het heefd gedaan 8) man even een paar regels typen kan toch geen kwaad :?:
Vind ik ook , je zou haast denken dat er mensen zijn die continu de topics lezen en dan snel naar de zoekfunctie gaan om te controleren of er iemand is die mischien ook eens zo'n vraag hebben gesteld. Gewoon even antwoord geven is dan sneller.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

woodcutter schreef:
tukkerjordy schreef:
jeroen gp2 schreef:gebruik de zoekfunctie eens hier zijn onderhand al zoveel topics over geweest, gebruik eerst even de zoekfunctie voordat je een topic plaatst.

mzzls jeroen


ja dat vind ik nou de hele tijd dom !CENCUUR! he :oops: je kunt het hem toch gewoon even uitleggen zoals die kerel hier boven het heefd gedaan 8) man even een paar regels typen kan toch geen kwaad :?:
Vind ik ook , je zou haast denken dat er mensen zijn die continu de topics lezen en dan snel naar de zoekfunctie gaan om te controleren of er iemand is die mischien ook eens zo'n vraag hebben gesteld. Gewoon even antwoord geven is dan sneller.
Gewoon even de Zoekfunctie gebruiken! Is toch niet zo`n grote moeite ?
Natuurlijk,ik begrijp jullie wel.Maar met de zoekfunctie is het veel makkelijker,als je het dan nog niet snapt of geen antwoord heb DAN kan je een topic openmaken.Dat staat ook bij het "Lees Dit Eerst" stukje bovenaan het forum.
Gesloten