verkooppunten in Belgie

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

verkooppunten in Belgie

Bericht door Gast »

waar verkopen ze goede Chinezen in Belgie?
Heb wel al een nieuwe gezien die rechtstreeks importeerd, site is in aanmaak. :lol: :D =D> \:D/
Gast

Bericht door Gast »

Hier staan er een paar: www.pocketbike.startpagina.be
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

Gast

Bericht door Gast »

Heb hem hierbij: http://www.atcbelgium.com besteld. Krijg hem deze week binnen. Aardige service en de kwaliteit ziet er goed uit.
Gast

Bericht door Gast »

Je kunt hem ook gewoon bij www.minibikebrothers.nl bestellen. Die bezorgen ook in Belgie en Duitsland! 8)
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

Bij www.*geen sponsor* hebben ze de meeste ervaring en zijn alle onderdelen in stock.
Ze geven ook altijd een goede uitleg bij aankoop en hebben genoeg pocketbikes op stock zodat je ze zo kan afhalen.
:wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb er ene van bij atc, kheb er wel wat lang op moeten wachten.
ziet er zeer degelijk uit, is wel een zwaardere ketting dan bij gewone pocketbikes en achterste tandwiel vind ik wat groot (50 tanden)en als je een ander achtertandwiel moet steken moet je ook al een andere ketting en een ander voortandwiel kopen (ook toch een 95 euro), er is ondertussen slechts een rollementje stuk gegaan maar ik krijg zonder veel tamtam een nieuw opgestuurd (waar ik nu ook al een weekje op aant wachten ben)
voor de rest rijdt hij zeer goed, ben hem nu nog aant inrijden dus nog niet op volle snelheid kunnen gaan...
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

heb je er al eentje aangeschaft ?? :oops:
Gesloten