pawl van aluminium

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

pawl van aluminium

Bericht door Gast »

HeEy

ik heb hier volgens mij eens iets gelezen over zo'n aluminium pawl (dat blokje in de trekstart) maar ik vind niets meer terug, het gaat er in ieder geval om dat ik zon 'pawl heel goed kan gebruiken, omdat ik er al nu al 2 heb stuk gemaakt en ik vind dat best wel vervelend, het gaat om dit dingetje:
Afbeelding

weet iemand waar ik zo'n dingetje kan bestellen ?

alvast bedankt ;)
Laatst gewijzigd door Gast op do 02 jun 2005, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

plaatje doet het niet...
maar als je een beetje handig bent kun je zelf zon ding veilen/boren uit alum inium, ben je een stuk goedkoper uit...
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

guzzi
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 09 nov 2004, 21:36
Locatie: Apeldoorn

Bericht door guzzi »

Neluhz schreef:plaatje doet het niet...
maar als je een beetje handig bent kun je zelf zon ding veilen/boren uit alum inium, ben je een stuk goedkoper uit...
knappe jongen die ff zo,n dingetje gaat vijlen. :wink:

Groet Roger
Gast

Bericht door Gast »

Quote van Seng:

Hi

Na nog 2 van die dingen kapot te hebben getrokken. Heb ik mijn nieuwe zwart (standaard wit) pawl eens gekookt in water. Ik heb de gekookte pawl op mijn trekstarter geplaatst, en deze breekt nu gelukkig niet meer. Soms schiet de pawl er nog wel eens overheen (geen grip) maar deze blijft nog heel. Helaas gaat het starten nog steeds niet gemakkelijk. Maar in ieder geval is het probleem al een beetje opgelost.

Na dat ik de pawl heb gekookt lijkt deze minder krokant te zijn. Mocht je de pawl ook willen koken. vergeet dan niet om een doekje op de bodum van te pan te leggen en daar op de pawl. Zonder doek smelt te pawl.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

ik ben ook heel knap... :D

neej geintje...ik dacht dat dat een vierkant blokje was...niet dus...
Gast

Bericht door Gast »

jah, ik had dat van dat koken wel gelezen ,, maar ik wil tog wel erg graag zo'n aluminium dingetje, weet iemand waar ik die kan krijgen,, en jah ik heb ook wel aan zelf maken gedacht, maar dat gaat egt TE moeilijk. :roll:
Gast

Re: pawl van aluminium

Bericht door Gast »

Ik kan je deze bezorgen!!! prijs 40 euro + verzendingskosten
voor meer vragen kan je terecht bij Den-boey@hotmail.com
Gast

Bericht door Gast »

Gast

Bericht door Gast »

jah... maar dat is ergens in amerika ofzo geloof ik,,, dan worden de verzendkosten wel erg duur.. en dat ding is al niet goedkoop... :roll:
is er niet een winkel in nederland
Gast

Bericht door Gast »

www.v-com.nl kan het zo bestellen voor je, die besteld al van alles uit amerika, dus probleem opgelost
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding
Al getest?
Gast

Bericht door Gast »

*geen sponsor* heeft metalen versies

Afbeelding

PLASTIEK-PLASTIQUE : 9€

METAAL-METAL : 18€
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Is leuk bij *geen sponsor*. Die geven totaal geen gehoor! Als je iets wil bestellen... Schiet dus niet op.

Groet
AE
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

probeer multibike eens, of anders quad en kart centrum drachten die hebben het zeker. of anders importeur, die moeten toch zeker wel reargeren?
Gesloten