Lompe steppies

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Lompe steppies

Bericht door Gast »

Ging ik vandaag eens een rondje maken bij mij door de buurt (dat vinden die kinderen zo geweldig) rij ik op een rustig stukkie en geef ik flink gas ga ik de bocht door en kom ik met me steppie op de grond. Ik keihard op me muil steppie helemaal kapot schade aan me kap en een scheur erin. Iedere keer als ik nu ga rijden moet ik zachtjes rijden anders komen me steppies op de grond egt niet leuk dit!!

dit wou ik ff kwijt :roll: :)
hanske

steppies

Bericht door hanske »

hallo peterss als het goed is kun je je steppies verdraaien naar voor of naar achteren dan kun je wat plater door de bocht, succes
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik heb bij mij er gewoon een stuk afgezaacht vond ze beetje te lang deed pijn aan me voet nu gaat het prima en raak de grond bijna nooit meer er mee. en eerst raakte ik de grond zowat iedere keer :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Die kinderen hebben zeker wel gelachen. 8)
Gast

Bericht door Gast »

hahaha nee gelukkig was ik net om een hoekie zodat ze het niet zagen
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

En nog verwondingen aan over gehouden ? :roll:
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Remco L

Bericht door Remco L »

Deuk in zijn ego ......
Grtz
Thomas

Bericht door Thomas »

oei, maak nieuwe!
Gast

Bericht door Gast »

heel me benen zitten onder de verwondingen maarja maak niet uit. Vandaag ff kijken of ik hem wat beter kan laten lopen en sneller ook
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ja moet maar niet op straat rijden he :evil:
Denk toch eens na man ga op een pakeer terein rijden en niet door de buurt dan krijg je iets zoals dit.Dom dom dom
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

beetje lompe reactie of dit op een parkeer terein niet kan gebeuren :roll: :? daar kan het net zo goed meschien nog sneller omdat je dan minder oplet of er voorderest nog mensen en al zijn
Gast

Bericht door Gast »

ik rij ook meestal op het parkeerterrein van me baas (C1000) die komt dan ook voor me op als er politie komt
wevie666

Bericht door wevie666 »

peterss schreef:ik rij ook meestal op het parkeerterrein van me baas (C1000) die komt dan ook voor me op als er politie komt
Als het priveterrein van je baas is dan kan de politie je vrij weinig maken lijkt mij.
Gast

Bericht door Gast »

De standaard steppies zijn idd vrij klote, ik heb andere besteld van www.v-com.nl. voor een euro of 20 dacht ik. Dan kan je in ieder geval beter door de bochten.
Gast

Bericht door Gast »

he dit is ff of-topic maar mag je nou rijden op het industrie terein?
er rijden zondag toch geen autos en het is niet in de bebouwde kom?

mischien maak ik er wel een onderwerp van ik heb ook gezogt maar kan me andwoord niet echt vinden :roll:
Gesloten