sendai Tai Chi

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

=^=Suburban_Knight_072=^= schreef:Haal je teurtje uit elkaar, en maak je gasnaad schoon.Waarschijnlijk start hij hierna weer!
ik ken niets van motoren en dergelijke. maar dinsdag doe ik deze binnen. laat het controleren.
want heb echt geen tijd. enkel voor te rijden op het moment, daar wil ik wel tijd voor maken, want in het weekend ben ik garcon, vrijdag 10h werken en zaterdags ook. zaterdag voetballen, zondag auto's tunen, door de week sta ik in ploegen, en bouw ik auto's uit. en dan heb ik nog een bijberoep over: alle nutsvoorzieningen goedkoper maken. dus geen tijd voor te werken aan de motor of pocket. maar dinsdag of woensdag avond ga ik wel eens in hasselt een toerke op de piste doen denk ik. weet het nog niet.
ma is goed dat julllie mij helpen, als ik het erna nog eens voor heb, ga ik dat allemaal doen. en zal het er hier ook opzetten wat ik gedaan heb en dergelijke.

greets crazypocket
Bury

Bericht door Bury »

een sendai tai chi is een van de snelste sendai
ze gaan 80/120km/u

het licht aan je vertanding en tuning

een sendai tai chi is wel een goeie keus
Gast

Bericht door Gast »

een v-racer nitro is een van de snelste v-racer
ze gaan 80/120km/u

het licht aan je vertanding en tuning

een v-racer nitro is wel een goeie keus
Neluhz

Bericht door Neluhz »

heejeeh..rustig aan jongens..het licht ongeveer op een lijn denk ik.
Gast

Bericht door Gast »

ben vandaag naar de shop geweest.
ontsteking van de bougie getest => niets.
nu is de draad dat naar de bougie loopt beschadigd, waardoor er een draadje ploot lag, dus de ontsteking kon niet gebeuren aan de bougie, omdat deze aan het schassie al gebeurde omdat de draad klem zat en door het trillen van het rijden.
hij ging morge vroeg een nieuwe halen, => fabrieksgarantie.
dus morge kan ik weer gaan rijden als ik wil ma heb hier nog redelijk wat schuurwerk liggen, dus zal het eerder voor het weekend zijn.
Gast

Bericht door Gast »

goed nieuws voor tai chi eigenaars...

ik heb een mail naar sendai gestuurd en blijkbaar zijn de nieuwere tai chi's toegelaten voor wedstrijden, ...

dit is de mail...

Hallo Jonas,



Wij rijden met ons raceteam dit jaar mee met 2 rijders met een Sendai Tai Chi.



Met vriendelijke groet,



Martijn Evertse

Sendai Europe




--------------------------------------------------------------------------------

Van: jonas liekens [mailto:jonas_liekens@pandora.be]
Verzonden: woensdag 10 augustus 2005 18:38
Aan: sales@sendai.nl
Onderwerp: ready for racing?



Is de sendai tai chi nu raceklaar?, mag je er nu mee deelnemen aan officiele races , want met de andere chineesjes mag je er niet mee meedoen ...



met vriendelijke groeten



jonas liekens
Gesloten