Koppeling wil er niet af

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
schroefje

Koppeling wil er niet af

Bericht door schroefje »

Hallo mede minibiker's

ik zal mijn eigen eerst ff voorstellen ik ben een 19 jarige snelheids freak die voor de fun een sendai Aikido heeft gekocht en hem al in heeft gereden (+/- 4 tank's) en ik heb hem nu geheel uit elkaar mede omdat mijn achterwiellager eruit was gelopen.

Ik ga nu alle lagers vervangen in het blok en draaiende delen (SKF)

Tevens wil ik er een bigbore kit op gaan zetten (of de orginele cilinder gaan kietelen) en wat is wijsheid? een 16mm carb eronder of een Butterfly?

Maar nu wil ik aan het blok beginnen en ik krijg die koppeling er dus gewoon niet af boutje is los maar no way dat hij los komt.

En wat voor koppeling gebruiken jullie globaal gezien?

Alvast bedankt voor de reply's en ik hoop dat ik veel van jullie mag leren en visa versa.

oeps vergeten neer te tikken:

heeft er iemand tekeningen van de Aikido blokje's?
Gast

Bericht door Gast »

Hoi,

Dat is een simpel klusje, dat je overigens ook zelf het kunnen vinden, met de zoekfunctie op dit forum(zoals 80% van alle beginners vragen).

hier staat ie:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=3930


succes gr. Casper
schroefje

Bericht door schroefje »

Casper205gti schreef:Hoi,

Dat is een simpel klusje, dat je overigens ook zelf het kunnen vinden, met de zoekfunctie op dit forum(zoals 80% van alle beginners vragen).

hier staat ie:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=3930


succes gr. Casper
THNX :twisted:

En wat vind je van de rest van mijn vragen?
Gast

Bericht door Gast »

Wat voor carbarateur is die van 16 mm. Het zal wel eentje van een puch of andere brommer zijn? Bigbore cilinder kan je erop zetten, maar met de standaard cilinder is ook veel te doen. Als je wat wat cilinder tunen afweet zou je hem kunnen tunen er is best wat aan te doen, kijk maar is naar de uitlaatpoort en je weet genoeg :D
schroefje

Bericht door schroefje »

Tim. B schreef:Wat voor carbarateur is die van 16 mm. Het zal wel eentje van een puch of andere brommer zijn? Bigbore cilinder kan je erop zetten, maar met de standaard cilinder is ook veel te doen. Als je wat wat cilinder tunen afweet zou je hem kunnen tunen er is best wat aan te doen.
Ik heb een hoonbankie staan en een dremel maar ik ben van mening dat je niet echt veel uit dit cilindertje kan halen heb jij maby tekeningen van dat blokje of gegevens?

en die 16mm is een delorrto van een scooter.

Ik was te snel zie ik :wink:

Die uitlaatpoort is rechthoekig die zou ik uit kunnen dremelen maar daar pak je denk ik niet veel winst op.
Gesloten