Hoe plaats ik een Membraam

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Hoe plaats ik een Membraam

Bericht door Gast »

hoi

ik heb een grote vraag

ik heb een race membraam gekocht maar weet niet oe ik hem meot plaatsen en waaar ik hem moet plaatsen et is een rare vraag maar ik heb de minibike nog pas gehaald:oops:

alvast bedankt :D

ps help ons (we zijn met zijn 2)
Gast

Bericht door Gast »

je opent 2 topics terwijl er gister er nog 1 was
Tim. B schreef:Een racemembraam zit tussen je carburateur en je motorblok:wink:. Maar als je de carburateur eraf haalt dan zit je bij je spruitstuk die moet je er ook afhalen, wel even uitkijken voor je pakkingen, en dan zit daar je oude membraam die moet je vervangen en alles er weer op zetten.
schroefje

Bericht door schroefje »

Draai je kappen eraf
draai de 4 bouten los van de carburateur (das dat ding met je luchtfilter) dan kom je op je cilinder een plaatje tegen dat is je membraam :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Het membraam zit tussen de carburateur en het motorblok aan de achterkant. http://www.v-com.nl/shop/media/motorblok.jpg hier kan je zien hoe het zit. Maar de cilinder zit dus aan de voorkant, dus je moet gewoon de carburateur eraf halen en spruitstuk en je komt bij je membraam.
Gast

Dank

Bericht door Gast »

Bedankt ik heb veel vabn gelerd :D en o ja adt er 2 topics waren was een misverstand ;) maar deze site is wel mooi voor beginners alas ik ik heb veel geleerd :D
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

en lees voor het gemak de forum regels even :wink:

de lompe rode, of ander gekleurde, lettertypes moet je niet plaatsen

Gewoon zwart en normale groote zoals iedereen :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gesloten