Tai chi of v-racer Liquid sport?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Tai chi of v-racer Liquid sport?

Bericht door Gast »

Als ik een keuze moet maken tussen een SendaiTai chi of een v-racer liquidsport,welke is het degelijkste?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb een watergekoelde en die bolt zeer fijn en heb praktisch geen problemen.Het enigste wat ik heb moeten veranderen is het waterpotje.Het origineel kookte over als je een 10minuutjes gereden had op een indoorbaan,op een buitencircuit is het minder.Maar met een polini waterpotje is dit opgelost.
Een vriend van me die heeft een Tai Chi,hij heeft wel al enkele probleempjes gehad maar ze bollen alle twee even fijn.
Het is wat je zelf verkiest van bike,watergekoeld of luchtgekoeld.....
Luchtgekoeld is iets duurder maar de reden daarvoor :shock: zou ik nie zo kunnen zeggen
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

zeppo schreef: Luchtgekoeld is iets duurder maar de reden daarvoor :shock: zou ik nie zo kunnen zeggen
uhm.... watergekoelt is tog duurder of zit ik te dromen? :lol:
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

de winter schreef:uhm.... watergekoelt is tog duurder of zit ik te dromen? :lol:
Volgens mij ook wel ja. De reden is omdat het beter koelt natuurlijk..

Rob
Gast

Bericht door Gast »

juist ja een typfoutje van mij :roll: sorry

Raar maar hebben even getest en de top van mijn watergekoelde ligt hoger dan de Tai chi en deze had zelfs andere tandwielen voor een hoger top.
Dus lang leve de watermannetjes :D
Gast

Bericht door Gast »

Dank jullie wel voor julie reacties. Waarschijnlijk ga ik voor de watergekoelde V-racer, als deze redelijk betrouwbaar is.Het is eigenlijk een copie van een Blata B1. Ik vind hem net zo mooi. Kijk maar eens op www.motoped.nl
Gesloten