smering 1:50 ????? antwoord op koelingsprobleem opgelost???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

smering 1:50 ????? antwoord op koelingsprobleem opgelost???

Bericht door Gast »

hallo iedereen ik heb even op minimotoclub gekeken
en daar smeren ze allemaal 1 op 50??? met de b1 replica. graag jullie mening erover.

En zoals iedereen weet heeft de B1 replica(vracer) koelingsproblemen
daar hebben ze een goedkope oplossing voor , een dop van eenfiat punto 1.1 uit 95 heeft iemand daar ervaring mee? klopt het wat ze zeggen? of een polini reservior weet iemand waar die verkrijgen zijn
Gast

Bericht door Gast »

dit stond erover de oplossing van de koelingsprobleem
I've seen the kits on ebay. I think someone on here was supplying the kits as well do a search I think it was ninj but that may be wrong. Are you sure you need the kit I have had dealings with three B1 reps two mk2s and a mk1 all three were fine after replacing the coolant tank cap. They used polini ones but I believe 1995 1.1 fiat punto ones do the job hope this helps.
Gast

Bericht door Gast »

hier is weer een andere oplossing voor het koelingsprobleem:
http://www.minimotoclub.co.uk/vb/article.php?a=54
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Die koeldop oplossing staat ook hier op het forum beschreven.

Smeren van 1:50 lijkt me niet echt handig... Een zelfbouwer zit ongeveer op 1:40 / 1:30 en een fabrieks bike 1:30 / 1:25 zou uit mijn hoofd.

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

nou iemand daar op het forum vraagt wat zijn smmering moet zijn en bijna iedereen ze4gt 1:50 . Ze zeggen dat je eerst 3 x je tank met 1:25 moet leegrijden en daarna kun je 1:50 rijden
ze zeggen ook dat het verplicht is op de kartbaan, want anders is er te veel rook
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Mijn polini 1:40
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gesloten