Wil mini crosser kopen, is dat kwaliteit??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

de winter schreef:zo'n ding is nogmaals ook niet gemaakt om dingen mee te doen die je met een crosser doet, is dus eigenlijk gewoon voor over de weg :roll:
Het is in pricipe precies hetzelfde als een Sendai. Want zit precies hetzelfde motorblok onder, alleen je moet er dan niet mee gaan springen oid. Eigenlijk gewoon leuk voor eigen terrein en asfalt.. Want die orgi filtertjes zuigen veel vuil van de grond af.

Rob
Gast

Bericht door Gast »

hoe bedoel je dat ze vuil van de grond zuigen, valt daar iets aan te doen?
bedankt
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

bassie schreef:hoe bedoel je dat ze vuil van de grond zuigen, valt daar iets aan te doen?
bedankt
als je door vuil enzo gaat rijden komt die troep in je luchtfilter dus dan zit je luchtfilter verstopt :?
Gast

Bericht door Gast »

maar moet ik dan meteen een nieuw luchtfilter kopen of kan je die schoonmaken? waar moet ik opletten als ik de crosser via de post thuis krijg? bouten en schroeven vastdraaien, ketting controleren of hij niet testrak of te los zit, wat nog meer?
bedankt
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

bassie schreef:maar moet ik dan meteen een nieuw luchtfilter kopen of kan je die schoonmaken? waar moet ik opletten als ik de crosser via de post thuis krijg? bouten en schroeven vastdraaien, ketting controleren of hij niet testrak of te los zit, wat nog meer?
bedankt
ze hebben gewoon bijna dezelfde problemen als een norm. miniracer dus zoek gewoon ff
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

volgens mij zit de carb. op de cilinder dus zo vlug word hij niet vies
Gast

Bericht door Gast »

waar kan ik dat dan vinden wat je allemaal moet doen als je de bike net afgeleverd krijgt via de post?
Gast

Bericht door Gast »

handleiding :shock:
Gast

Bericht door Gast »

Handleiding zit er niet altijd bij....en vaak staat er ook niet in dat je alles goed moet vast zetten. Dus zet alles goed vast, schroefjes enzo en zorg dat je hem goed inrijd enzz... en er staat ook nog wel wat hier op het forum.
Gast

Bericht door Gast »

hoe rijd ik dan een crossertje goed in? weet namelijk niet hoe je moet inrijden, misschien domme vraag..
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

gebruik de zoek functie is jo of zoek het forum eens door is al genoeg over geweest gewoon presies het zelvde als een andere mini :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

bassie schreef:jah, maar ik koop hem denk ik bij n_strijbos@hotmail.com, hij is van die inkoop actie, hij koopt dus deze week een container van 300 crossers in voor maar 145 euro per stuk, dat vind ik dus echt een koopje, en dat zijn precies dezelfde die minibikebrothers en mini-motors verkoopt zegt hij, ze gaan 65 en hebben 3.4 pk, dus het lijkt me wel wat, weinig geld, en gaan toch hard zat, en het uiterlijk van die crossers vind ik super, maar zit je daarbij net zo opgevouwen als op een minibike??
want ze zijn toch stukje hoger?
heeft iemand een foto als er een persoon op zo'n ding zit?
verder vraag ik me dus af of de kwaliteit wel goed is, om gewoon beetje van mijn huis naar vriend te rijden enzo, en beetje door de wijk?
bedankt
Afbeelding

Aste :)

Rob
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ej Rob ben jij dat? :lol: :P
Gast

Bericht door Gast »

vette foto!! als mensen er nog emer hebben dan graag..!!
Gast

Bericht door Gast »

weet ie mand hoe hard dat ding gaat van die foto, jij rob???
Gesloten