verschillen tussen blata's replica

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

verschillen tussen blata's replica

Bericht door Gast »

hallo,
ik wil dus een blta replica kopen op de goedkope inkoopactie,

http://www.inkoopactie.net/ia/3dmkmlnb

maar precies dezelfde blata replica bij www.mini-motors.nl zegt dat ze 65 gaan en dat ze groter en langer etc zijn.
hoe komt dit verschil nou?
alvast bedankt
Gast

Bericht door Gast »

hoe komt het eigenlijk dat ze zo goedkoop zijn is zekker zonder BTW?
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Geheheh km/h zonder btw, das geinig ...

Maar goed, iedereen verzint zelf zijn specificaties. Hoe hard een bike gaat hangt van vele factoren af. Een blata b1 replica als je die bedoeld kost rond de 600 euro ... dus bij zo'n inkoop actie moet ie toch wel een euro of 3 a 400 kosten...

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

daans schreef:Geheheh km/h zonder btw, das geinig ...

Maar goed, iedereen verzint zelf zijn specificaties. Hoe hard een bike gaat hangt van vele factoren af. Een blata b1 replica als je die bedoeld kost rond de 600 euro ... dus bij zo'n inkoop actie moet ie toch wel een euro of 3 a 400 kosten...

Daniel
is alleen inkoopprijs (incl. btw) + kleine vergoeding + administratie kosten..

daarom zo goedkoop :)
A-Tilla

Bericht door A-Tilla »

Huh ? , sorry mischien een beetje raar maar ik snap niet waarom ze zo goedkoop zijn ik heb jullie berichten gelezen maar ksnap het niet :oops:
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Jep, maar ik heb in het lijstje geen Tai Chi tussen zien staan hoor.

Even voor A tilla:
Als je een bike direct uit china koopt ben je ongeveer 200 euro goedkoper uit dan dat je die hier in nederland koopt.

Daniel
A-Tilla

Bericht door A-Tilla »

daans schreef:Jep, maar ik heb in het lijstje geen Tai Chi tussen zien staan hoor.

Even voor A tilla:
Als je een bike direct uit china koopt ben je ongeveer 200 euro goedkoper uit dan dat je die hier in nederland koopt.

Daniel
Ow want ik wou ook een chineesje kopen van 300 euro maar ik zag deze bikes en was dus meteen verbaasd van de prijs :o ..
Maar als ik ze dan hier bestel ( vanuit die site ) komt er toch wel wat geld bij omdat het van china is of niet ?
Gast

Bericht door Gast »

nee je betaald de prijs plus 20 tot 50 eurocent om de hosting te kunnen betalen, plus evt verzendksoten, als je ze ophaald natuurlijk niet, maar de verzendkosten en de plaats waar ze op te halen zijn komen nog op de site
A-Tilla

Bericht door A-Tilla »

bassie schreef:nee je betaald de prijs plus 20 tot 50 eurocent om de hosting te kunnen betalen, plus evt verzendksoten, als je ze ophaald natuurlijk niet, maar de verzendkosten en de plaats waar ze op te halen zijn komen nog op de site
Owkej bedankt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik help zelf mee als mede organisator bij de inkoopactie, dus vragen kun je hier ook wel stellen..
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

bassie schreef:ik help zelf mee als mede organisator bij de inkoopactie, dus vragen kun je hier ook wel stellen..
Weet jij of deze Dirtbike dezelfde afmetingen heeft net zoals een gewoon Minibike?
Afbeelding

Rob
Gast

Bericht door Gast »

de afmetingen zijn: 101 x 28 x 58cm
die van de minibikes op onze site zijn: 105 X 38.5 X 59cm
dus ongeveer hetzelfde
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

bassie schreef:de afmetingen zijn: 101 x 28 x 58cm
die van de minibikes op onze site zijn: 105 X 38.5 X 59cm
dus ongeveer hetzelfde
Ja, dat zijn de afmetingen van de doos, maar dat zal niet veel schelen met de minibike zelf denk ik.
Bedankt :)

Rob
Gast

Bericht door Gast »

nee precies, de doos zit strak om de bike heen verpakt, dus dat zal niet veel schelen nee..
Gast

Bericht door Gast »

Let maar op dat ze je geen aikido aansmeren met de vermelding "Blata-Replica" :lol:
Gesloten