trekstarter Sendai

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

trekstarter Sendai

Bericht door Gast »

ik hep een Sendai minibike,
zo een als op deze link!!!!

( http://minibikebrothers.nl/producten_minibike_0006.php )

khep t een en ander er aangedaan. khep andere koppeling een rocketkey en snelle cilinder met hoge druk kop powerfilter en ander caberateurtje. maar nu hep ik t probleem dat me terkstarter er over heen slaat hij kan de compressie niet aan...

iemand een idee waar ik een ijzere of aluminium of in iedergeval een sterkere trekstarter vandaan kan hale????

Greeets spikey
Gast

Bericht door Gast »

op ebay uk
Gast

Bericht door Gast »

iemand anders nog een duidelijker optie???
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

de minibike die op de foto te zien is is geen sendai
Bury

Bericht door Bury »

is het ook niet bij een sendai staat het op de kap
maar dat is gewoon een chinese
Gast

Bericht door Gast »

wat is het er dan voor een
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: trekstarter Sendai

Bericht door Carlos Keutel »

Spikey schreef:ik hep een Sendai minibike,
zo een als op deze link!!!!

( http://minibikebrothers.nl/producten_minibike_0006.php )

khep t een en ander er aangedaan. khep andere koppeling een rocketkey en snelle cilinder met hoge druk kop powerfilter en ander caberateurtje. maar nu hep ik t probleem dat me terkstarter er over heen slaat hij kan de compressie niet aan...

iemand een idee waar ik een ijzere of aluminium of in iedergeval een sterkere trekstarter vandaan kan hale????

Greeets spikey
hahaha da's een mooie, hij kan de compressie niet aan :P Nee hij is gewoon te lomp gebruikt. Er zijn van die nieuwe pallen voor te krijgen. Als je geen pal in je vliegwiel hebt heb je een probleem. Dan moet je een nieuw kapje kopen waar de trekstarter aan vast zit :P
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

wat bedoel juh met te lomp gebruikt??

khep em alleen wat opgevoerd.. hij loopt als een kogel.. kzoek gewoon alleen een stevigere trekstarter
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Spikey schreef:wat bedoel juh met te lomp gebruikt??

khep em alleen wat opgevoerd.. hij loopt als een kogel.. kzoek gewoon alleen een stevigere trekstarter
je hebt er te lomp aan getrokken mischien? Daardoor verslijt hij en grijpt niet meer goed aan
Jah zo is het.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Carlos Keutel schreef:
Spikey schreef:wat bedoel juh met te lomp gebruikt??

khep em alleen wat opgevoerd.. hij loopt als een kogel.. kzoek gewoon alleen een stevigere trekstarter
je hebt er te lomp aan getrokken mischien? Daardoor verslijt hij en grijpt niet meer goed aan
kan wel zo zijn maar is gewoon zo hoe meer conpressie hoe sneller hij breekt(duh)
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

de winter schreef:
Carlos Keutel schreef:
Spikey schreef:wat bedoel juh met te lomp gebruikt??

khep em alleen wat opgevoerd.. hij loopt als een kogel.. kzoek gewoon alleen een stevigere trekstarter
je hebt er te lomp aan getrokken mischien? Daardoor verslijt hij en grijpt niet meer goed aan
kan wel zo zijn maar is gewoon zo hoe meer conpressie hoe sneller hij breekt(duh)
daar moet ik je gelijk in geven. Maar als je er goed me omgaat moet het met een hogedrukkop en zo toch zeker een jaartje megaan. Of er moet een fabrikage fout in zitten.
Jah zo is het.
Bury

Bericht door Bury »

chinese minibike met slicks en geen powerfilter en geen raceuitlaat :P
Gast

Bericht door Gast »

jammer joh ik hep er andere banden onder en er zit een power filter op en een race uitlaat.. ik kan er dik op me achter wiel mee rijden!!!!
Gesloten