rocketbike loopt maar daarna piepent tot stilstand

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

rocketbike loopt maar daarna piepent tot stilstand

Bericht door Gast »

Ik heb een vraag mijn rocketbike liep aardig alleen trok hij op bij pas 8000 toeren maar ik heb gelezen dat dat normaal was. Maar nu ging ik er gister op rijden en kwam hij piepend tot stilstand wel rollend banden deeden het gewoon niet maar met een heel raar geluid. Nou heb ik vandaag gekeken dat de bouzie vonkt. Verder benzine slang komt benzine uit. Alleen de sproeier is zo droog als wat als ik die er uit haal komt er geen bezine uit. Weet ook iemand wat ik er aan kan doen? Of wat het probleem is?????
Gast

Re: rocketbike loopt maar daarna piepent tot stilstand

Bericht door Gast »

hey vet vandaag heb ik alweer iemand uit friesland gezien 8) :lol:

maar ik denk als je sproeier niet goed bezine geeft de hele rommel er even af das ni heel veel werk maar kost even consentratie en dan de hele rommel voorzichten uitspuiten als er bijv vuil in zit ofzo dan doet die het niet heb ik al 2 x gehad dan me drijverdje van de cabra bleef hangen door vuil daarom ga ik ook even een benzine filtertje hale waar je het door moet gieten ( ik hoop dat je er wat aan heb mede fries)

Fryslan boppe :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Zit J Vlotter kamer dan wel vol met benzine ??? of ook leeg en spuit je sproeier ff schoon dat ie weer open in ;)
Falco

Bericht door Falco »

benzinefilter kapot,, heb ik ook gehad
Plaats reactie