Benzine kraantje

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
DJDH

Benzine kraantje

Bericht door DJDH »

Ik was vandaag bzig, ff alles nalopen enzo, kijken hoe t werkt :D maar nu is me benzine kraantje niet meer zo als ie was.....nu lekt ie benzine, en sluit dus niet meer goed aan...... Ik ben nix verloren ofzo

DJDH
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

gebeurt vaker en had ik ook
krijg je nou eenmaal met een chinees
DJDH

Bericht door DJDH »

gehehe, bij mij is het alweer opgelost ;) had de twee ringetjes verkeerd om gedaan, nu zit ie wel weer goed vast, maar lekt nog steeds :(

Peace DJDH
Gast

Bericht door Gast »

moet je nieuw pakkinkje makke aangezien wij een autobedrijf hebbe hebben we daar een !CENCUUR! grote rol van ik weet niet of jij dat spul hebt het lijkt btw nieuw wel karton
DJDH

Bericht door DJDH »

heej, me benzine kraantje lekt nog steeds.....maar kan iemand, met een standaard carberateur ff ze kraantje openmaken, om te kijken in welke volgorde de ringetjes zitten? dan word t voor mij ook wat makkelijker ;)

DJDH
Neluhz

Bericht door Neluhz »

als hij plijft lekken moet je gastape gebruiken, dat is witte niet plakkende tape, die doe je om het schrofdraad.
DJDH

Bericht door DJDH »

keej....maar probleem weeeeer opgelost :D met dank aan mijn broer ;)

DJDH
Gast

Bericht door Gast »

Neluhz schreef:als hij plijft lekken moet je gastape gebruiken, dat is witte niet plakkende tape, die doe je om het schrofdraad.
effe een klein vraagje zon witte afdichtingstape lost die niet op in de benzine
Gast

Bericht door Gast »

je kan het beste gewoon een nieuw benzineslangetje kopen die zijn niet zo duur :wink: en dan kun je weer rijde

stuff
Gast

Bericht door Gast »

mischien zit er een scheurtje in ofzo bij mijn minibike was min kraantje ook stuk ik heb er een nieuw kraantje op moeten zetten en nu loopt ie als een trein :D
DJDH

Bericht door DJDH »

waar heb je dat krantje gekocht?
Gast

Bericht door Gast »

bij de bromfiets winkel in mijn dorp
Gesloten