imitatie Sendai

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

imitatie Sendai

Bericht door Gast »

Vorige week eindelijk mijn minibike binnen, is dus een imitatie Sendai, wat een rommel zeg, alles krom en alles trilt los !

Motortje loopt wel prima maar vraag me af voor hoelang 8-[

Heeft iemand wel eens overwogen om zelf een frame in elkaar te lassen ?
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Ik denk dat niemand het ooit aandurft zelf een frame te lassen, want ze durven ook geen zelfbouw minibikes te bouwen :lol:

Niels
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

TnTnelis schreef:Ik denk dat niemand het ooit aandurft zelf een frame te lassen, want ze durven ook geen zelfbouw minibikes te bouwen :lol:

Niels
Ze zijn bang dat er een vloek rust op het woord sendai!!! Dus ook het blokje, ze zijn bang dat al hun laswerk voor niks is :P
Jah zo is het.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Carlos Keutel schreef:
TnTnelis schreef:Ik denk dat niemand het ooit aandurft zelf een frame te lassen, want ze durven ook geen zelfbouw minibikes te bouwen :lol:

Niels
Ze zijn bang dat er een vloek rust op het woord sendai!!! Dus ook het blokje, ze zijn bang dat al hun laswerk voor niks is :P
volgens mij hoor jij ook bij die 'ze' hoor :roll:
Gast

?????

Bericht door Gast »

hoe kun je zien da het een imitatie sendai is en waar heb je die gehaald? greetz
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

de winter schreef:
Carlos Keutel schreef:
TnTnelis schreef:Ik denk dat niemand het ooit aandurft zelf een frame te lassen, want ze durven ook geen zelfbouw minibikes te bouwen :lol:

Niels
Ze zijn bang dat er een vloek rust op het woord sendai!!! Dus ook het blokje, ze zijn bang dat al hun laswerk voor niks is :P
volgens mij hoor jij ook bij die 'ze' hoor :roll:
Neu ik ben er redelijk tevreden over, Don't mess with it, so it will not mess with you ;)
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Is een imitatie omdat de bike zo slecht is dat het nooit een merk kan zijn #-o

Heb hem besteld via internet, teledirekt geloof ik.

Was eigenlijk meer om te kijken of ik dit echt iets leuks vind of niet.

wil wel een fatsoenlijke bike kopen of bouwen, weet ik nog niet precies !
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

tijntje schreef:Is een imitatie omdat de bike zo slecht is dat het nooit een merk kan zijn #-o

Heb hem besteld via internet, teledirekt geloof ik.

Was eigenlijk meer om te kijken of ik dit echt iets leuks vind of niet.

wil wel een fatsoenlijke bike kopen of bouwen, weet ik nog niet precies !
Een merk is niet verstandig, heeft weer een berg papieren gedoe (kijk maar, een sendai is duurder dan een gewone chinees) Deze "naamloze" Chineesjes kunnen aan ieder die wil verkocht worden, Particulier, op een rare manier.
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Betekent dat dat het motortje van mijn bike wel van Sendai is ? :roll:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

tijntje schreef:Betekent dat dat het motortje van mijn bike wel van Sendai is ? :roll:
Nouw, bijna exact hetzelfde, alleen niet in opdracht van het bedrijf sendai. Ze worden toch allemaal door dezelfde afgebekte kleine kindjes gemaakt... Rare taiwaneze
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Carlos Keutel schreef:
tijntje schreef:Betekent dat dat het motortje van mijn bike wel van Sendai is ? :roll:
Nouw, bijna exact hetzelfde, alleen niet in opdracht van het bedrijf sendai. Ze worden toch allemaal door dezelfde afgebekte kleine kindjes gemaakt... Rare taiwaneze
Aha! denk er over om een Sendai aikido te kopen, zijn deze qualitatief een stuk beter ? [-o< of is het nog altijd rommel :cry:
Gast

Bericht door Gast »

nog altijd rommel chinees = rommel als je leuk veel super erg heel veel geld hebt nee geintje rond de wat zulle we zegge 1500 kan je een fabrieks kope kan ook mee doen aan races enzo ERG kwalitatief maarja sendai=troep lucky=troep heel chinees=troep maar ja kan je ook wat sleutele toch ? ik heb een lucky 7 ze zegge dat het frame in iedergeval sterkker is daarom heb ik daar voor gekoze www.pocketbike4u.nl kijk naar het frame en naar en lucky 7 zie je het verschil vast wel
Gast

Bericht door Gast »

echt wel krom !

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Bij mijn bike is de achterkant eraf geslepen en een nieuw stevig frame aangelast! Ook de voetsteunen zijn er aangelast en een beetje hoger gezet om beter in de bocht te kunnen gaan!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb het frame nagemeten en alles is dus krom , heeft dus geen zin om alleen de achterkant te vervanen. :cry:
Gesloten