ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

TnTnelis schreef:
pukkel schreef:Owja Mokador je bent trouwens flink uitgeluld :lol: 8) 8)
Zielige actie van je.

Niels
ja idd

en je kunt hem dan meschien wel vertrouwen maar vind het iig heeele slechte service, slechter hebk nog nooit gezien :shock: :? en hij beweert dat hij een bedrijf is dus zou dat wel ietsje profesioneler kunnen

khad allang 200 euro meer gegeven en direct hebben, dan een half jaar w8en, kun je in dat half jaar sparen voor die 200 euro en ondertussen nog op je bike rijden ook

maarja iedereen moet zoiets zelf weten :?
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

de winter schreef:ja idd

en je kunt hem dan meschien wel vertrouwen maar vind het iig heeele slechte service, slechter hebk nog nooit gezien :shock: :? en hij beweert dat hij een bedrijf is dus zou dat wel ietsje profesioneler kunnen

khad allang 200 euro meer gegeven en direct hebben, dan een half jaar w8en, kun je in dat half jaar sparen voor die 200 euro en ondertussen nog op je bike rijden ook

maarja iedereen moet zoiets zelf weten :?
Hij is afhankelijk onthou dat he, als de chinezen niks sturen, krijgt hij niks om te verkopen.

Niels
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

TnTnelis schreef:
de winter schreef:ja idd

en je kunt hem dan meschien wel vertrouwen maar vind het iig heeele slechte service, slechter hebk nog nooit gezien :shock: :? en hij beweert dat hij een bedrijf is dus zou dat wel ietsje profesioneler kunnen

khad allang 200 euro meer gegeven en direct hebben, dan een half jaar w8en, kun je in dat half jaar sparen voor die 200 euro en ondertussen nog op je bike rijden ook

maarja iedereen moet zoiets zelf weten :?
Hij is afhankelijk onthou dat he, als de chinezen niks sturen, krijgt hij niks om te verkopen.

Niels
maar kon hij de bikes niet beter eerst in handen hebben en dan pas zeggen dattie ze goedkoop verkoopt???
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Nee want dan doet hij een investering van weet ik hoeveel met de kans dat je ze niet kwijtraakt en dan??

Niels
edgo

Bericht door edgo »

Ja dat heet ondernemen,als je een bedrijf voert zul je ook investeringen moeten doen,en daar hoort ook een zeker bedrijfsrisico in dat je soms met iets blijft zitten,daarom heet het ook ondernemen!!!Klanten laten wachten tot ze een ons wegen,is weer een vorm van slechte klanten-binding lijkt mij zo :?:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

edgo schreef:Ja dat heet ondernemen,als je een bedrijf voert zul je ook investeringen moeten doen,en daar hoort ook een zeker bedrijfsrisico in dat je soms met iets blijft zitten,daarom heet het ook ondernemen!!!Klanten laten wachten tot ze een ons wegen,is weer een vorm van slechte klanten-binding lijkt mij zo :?:
goed gezegt =D> :wink:
Gast

Bericht door Gast »

vind ik ook wat je nie hebt kan je ook nog nie verkopen 8)
Gast

Bericht door Gast »

dat is zo maar hij is afankelijk van die chinese als hun niks sturen kan hij ook niks verkopen als ik hem ahd had ikwat geld extra betaalt voor verver uit nederland mja :roll:
Gast

Bericht door Gast »

beatzkey schreef:dat is zo maar hij is afankelijk van die chinese als hun niks sturen kan hij ook niks verkopen als ik hem was had ik wat geld extra betaalt voor vervoer uit nederland mja :roll:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

beatzkey schreef:dat is zo maar hij is afankelijk van die chinese als hun niks sturen kan hij ook niks verkopen als ik hem ahd had ikwat geld extra betaalt voor verver uit nederland mja :roll:
nee hij had ze gewoon eerst moeten laten komen, en dan pas te koop zetten

ondernemen = risico's nemen
Gast

Bericht door Gast »

pukkel schreef:Owja Mokador je bent trouwens flink uitgeluld :lol: 8) 8)
neehoor ik ben niet uitgeluld , hij heeft gewoon gelijk en dat gaf ik ook toe.

en pukkel als je voortaan even alles in 1 berichtje zet i.p.v. in 2 berichtjes onder elkaar zou dat erg fijn zijn, begint me namelijk behoorlijk te vervelen al die ventjes die denken dat ze respect krijgen door het aantal geplaatste berichtjes dat ze hebben.

je zit wel te zeuren over remco z'n taal gebruik, maar let even op je eigen berichtje's...veel plezier nog met 'berichtjes plaatsen'



ontopic: ik denk hooguit dat turboracing is opgelicht...
Gast

Bericht door Gast »

Yo, makador, ik probeer helemaal niet zoveel mogelijk berichtjes te plaatsen, wat heb je hier aan?
Gast

Bericht door Gast »

idd helemaal niks dus laten we biede met deze onzin praat stoppen, ok?

fijn :roll:
edgo

Bericht door edgo »

Bij pagina 25 een feestje :?:
Gast

Bericht door Gast »

haha egdo :P mss al bij page 23 :P haha :D


mja weer ontopic graag,,

jah truboracing kon beter achten tot die ze had en dna pas te koop zetten,, want mss word die wel opgelciht door die chinese we zullen zien
Gesloten