ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

jah remco ik ben van plan nog 1 a 2 maanden te wachten want ik geloof die man punt uit,,
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

1 A 2 Maanden ?!":| in die tijd had je dezelfde bike ZELF uit China kunnen halen en dan ben je nog voordeliger uit ! :shock: Jullie zijn raar ( degene die zo lang wachten en hem nog geloven ook )
Gast

Bericht door Gast »

ja, ik vind het ook extreem.

de eerste keer waren ze er vrij vlug, maar nadat ze 'gestolen' zijn en weer bestelt duurt het veel langer, kom op turboracing ik weet dat je vaak naar dit topic kijkt. en ik weet ook dat je met zulke bestellingen op internet kan zien waar je container staat, dus als je het nummer even geeft dat op je bonnetje ( in dit geval misschien een soort van contract ) staat dan heb ik genoeg.....oja geef ook ff door welk bedrijf de container vervoerd :roll:

en uhh, wie zwijgt stemt toe.....(bedenk zelf maar wat ik daarmee bedoel)
Gast

Bericht door Gast »

ach ja we zien wel
Gast

Bericht door Gast »

idd, ik vind het alleen een beetje sneu voor degenen die nog steeds elke dag thuis komen naar hun werk of school en denken: zal me minibike vandaag dan eindelijk hier zijn? en dan telkens weer horen dat de minibikes allemaal nog in verweggiestan staan...

volgens mij weet iedereen hier diep in z'n hart dat dit gewoon niet goed gaat komen...

het zou me ook niks verbazen als die jongen aan het eind v/h jaar zegt: sorry het gaat niet door omdat de leverancier ze niet meer wil leveren voor die prijs o.i.d.

dus iedereen koop een grote schoen en een grote brievenbus of schoorsteen zodat de sint hem je kan geven,ik heb namelijk nog nooit meegemaakt dat die in maart me chocoladeletter pas kwam brengen
:wink: als dat niet werkt koop dan een grote sok en vraag het aan de kerstman :wink:

sterkte met wachten allemaal
Gast

Bericht door Gast »

Hahaha
Gast

Bericht door Gast »

haha die is goed :D ik wacht wle al lang maar wara kan je dan dezelfde bike halen voor goedkoper,, ik ken neit die contacten :cry:
Gast

Bericht door Gast »

remcomvpp schreef:
beatzkey schreef:
pukkel schreef:Kom mensen, doe eens eens normaal, en zeer zeker remco, zulke mensen hebben we hier liever niet op het forum.

Deze man is gewoon eerlijk bezig, er zijn alleen wat problemen!!!
jah ik geef pukkel 100% gelijk


neit altijd gaat alles goed
ajseblieft zeg dei man is gewoon een leugenachtigge pedo
beatzkey jonge jonge jonge toch je w8 al 3 a4 maanden en je wilt nog 1 a 2 mannden wachten in al dei tijd had je kunne weken en had je r 1in de winkel kunne kopen
En pukkel we leven toch in een vrij land ik mag toch me mening geven
ofni dan
mzzl
wat heb jij een grote bek! Ongehoord. Je weet niet wie ik ben, je kent me niet persoonlijk, als je mij zou kennen zou je beter weten. Ik heb vele honderden klanten door heel europa waarvan nog nooit iemand een klacht had over mij of mijn bedrijf. En als je dan echt zo stoer bent kom het me dan even persoonlijk vertellen. Je hebt niet zoveel verstand van zaken zo te lezen en volgens mij ben uit op wat sensatie.

Zoals zovaak eerder gezegd is dit voor ons de eerste keer dat we zaken doen in China, en het is voor ons ook allemaal nieuw. Mensen die ooit iets hebben laten overkomen uit China weten wat ik bedoel. Je praat hier over heel veel geld en wij dachten dat dit een leuke inverstering zou zijn. Helaas hebben we alleen maar gezeik. Het kost ons veel geld en nog meer tijd. En als laatst ik verdien hier geen hol aan! Enige wat ik nu heb is dat mijn reputatie op het spel word gezet. Mijn prive tel nr staat hier in het forum en mijn adres gegevens van mijn bedrijf ook. Denk je dat ik er wat aan heb om mensen een lekker brood voor te schotelen en vervolgens een oud brood toe te schuiven? Ik heb wel wat beters te doen!
Zoals ik tegen sommige mensen op dit forum heb gezegd is dat ik nu liever een ruimere termijn aanhoud zodat het alleen maar mee kan vallen. EN NIET DAT IK WEER MENSEN MOET TELLEURSTELLEN!

En voor voor "mokador" Als je nou echt wist hoe het zit?? blijkbaar niet. Als ik het vervoer zou regelen (vanuit Nederland) zou het 2 tot 3 x zo duur zijn dan dat ik het door de fabrikant laat regelen. Het is voor mij nu wel een stuk ingewikkelder maar ik wil de kosten laag houden.

Ik ben dit gezeik gewoon zat. Ik ben in gesprek met een collega bedrijf welke de bestelling waarschijnlijk gaat overnemen. De mensen die eentje gereseveerd hebben bij mij! krijgen hem via mij uitgeleverd en betalen de afgesproken prijs! Daarmee is de kous af iedereen tevreden! (hopen we dan maar)

met vriendelijke groet,
Marc Jansma

voor de liefhebbers mijn tel nr.
06-21216707
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Ik vind het een sneu gebeuren hier. Ik ben denk één van de weinige die ook weet hoe het soms gaat als je iets bestelt van uit china. En weet des te beter hoe iritant het kan zijn om afhankelijk van een ander te zijn.

Ik wens je veel succes, en hoop dat je er nog een goed einde aan weet te breien.

Succes,
Niels
Gast

Bericht door Gast »

Zoo das een gezellig forum :? liefde op aarde zeg ik maar. :wink: en eehh :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:


ik heb helmaal niets toe te voegen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik !CENCUUR! hier maar in de ruimte........ :wink:
(piemel) wel en L.L niet wazigg. :evil:
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

nou...ik weet het nie(heb er ook geen verstand van :roll: )

maar ik hoop voor jullie dat de bikes er snel zijn :wink:


je kan wel veel tegenval hebben dus... we zullen zien
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

nog even:

ik heb wel een aantal dingen gehoord over hoe het vervoer enz moet gaan daarzo...maar uit ervaring spreek ik idd niet.

maar ach....
Gast

Bericht door Gast »

Mensen Turboracing heeft volkomen gelijk!!!


A.u.b geen gezeur meer dat hij een afzetter is (Volkomen onterecht)

Als je toch denkt dat ie een afzetter is dan ga je toch effe bij hem langs en niet laf doen op een forum!!??



Ik hoop nog goede zaken met te kunnen doen


Michel
Gast

Bericht door Gast »

Owja Mokador je bent trouwens flink uitgeluld :lol: 8) 8)
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

pukkel schreef:Owja Mokador je bent trouwens flink uitgeluld :lol: 8) 8)
Zielige actie van je.

Niels
Gesloten