ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:Slechte uitspraak.Want je wacht lang + je krijgt een Slechte.
Je kan mij niet vertellen dat jij voor 250+- een goede minibike kan kopen.
Je koopt nu ook een chinees hoor.het is niet zo dat je nu opeens de perfecte bike krijgt omdat je lang wacht.
Je krijgt precies hetzelfde als bij V-racer en al die andere handelaars.

Ik wil hier niks slechts zeggen maar het lijkt erop dat je nu al Te veel van je minibike verwacht.
Je krijgt nu gewoon waar voor je geld dat zal jij ook snappen. 250 euro voor zo'n bike is gewoon een koopje want wat betaal je nog bij v-racer...550 euro of zo? Prijs/kwaliteit lijkt mij dan dik in orde voor 250 euro en tuurlijk heb je dan niet de perfecte bike maar wel een stuk beter tov een normaal chineesje.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Wedden dat het volgend jaar word :P

Mischien zijn de prijzen bij V-racer wel hetzelfde, waneer hij ze eindelijk kan verkopen...
Gast

Bericht door Gast »

Eigenlijk denk ik dat ook nog volgens mij zijn er al weer meer als 8 weken voorbij :? :?
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:Wedden dat het volgend jaar word :P
.
dat zei ik op pagina 22 al :P
Gast

Bericht door Gast »

De site van Turboracing is trouwens ook ofline??
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

mokador schreef:
de winter schreef:Wedden dat het volgend jaar word :P
.
dat zei ik op pagina 22 al :P
ok uhm 2007 :D ?
Gast

Bericht door Gast »

hahaha, ja dat ik geloof ik graag :o
edgo

Bericht door edgo »

Ik denk dat het nog minder dan één ons wordt :!: :D
Gast

Bericht door Gast »

hahahha dommerikke ik zei het allang tegen jullie die h o m o houd jullie voor de gek maar jullie wouden me ni geloven hahhahh vooral beatzkey
denk je nou echt dat je een watergekoelde mini kunt maken voor 225 denk het dus ni he hahhaha weet je alleen al wast een radiator kost
hopelooss
jongen laat die droom varen
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

remcomvpp schreef:hahahha dommerikke ik zei het allang tegen jullie die h o m o houd jullie voor de gek maar jullie wouden me ni geloven hahhahh vooral beatzkey
denk je nou echt dat je een watergekoelde mini kunt maken voor 225 denk het dus ni he hahhaha weet je alleen al wast een radiator kost
hopelooss
jongen laat die droom varen
intussen dat hij het gew8 heb...als je heb gespaard kan je nu ong een v-racer kopen;)
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

kijk ik zie het wel

Mja als ik deze mini neit krijg denk ik dat ik er helemaal geen een meer ga halen
Gast

Bericht door Gast »

Zal wel niet meer komen
Gast

Bericht door Gast »

applaus voor jullie die zo lang kunnen wachten, ik zal eens kijken over er al een record is gevestigd; wie het langste kan w88 op z'n watergekoelde chinees :roll: misschien komen jullie nog in een boek...dat jullie het wereldrecord hebben gevestigd :P ga zo door ik vind het echt knap :wink:
Gast

Bericht door Gast »

die komt zekers niet meer, zijn wel !CENSUUR!..
maar je kon zoiets verw8en, was ook te goedkoop voor dat motortje

@ beatzkey, hoezo niet? spaar er nog ff een paar 100 eu bij en haal er 1 uit de winkel dan word je tenminste niet verneukt :wink:

@nicolaas, jij praat ook poep, het zou pas achterlijk wezen als je een bike van 1500 eu+ koopt als je alleen af en toe voor de fun rijdt ](*,)
Gast

Bericht door Gast »

WAt was het nummer van Meneer turboracing ook al weer, dan zal ik hem eens effe bellen, geen zin om terug te gaan bladeren :oops:
Gesloten