ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ik hoop dat turboracing hem zp snel mogelijk hefetr die container met de minibikes :D
Gast

Bericht door Gast »

ja laaten we het maar hopen dat het ongeveer nog 4 weken gaat duren.

Ik vind het wel erg raar dat het weer 8 weken gaat duren, dat zei tie 4 weken geleden ook al :( :(
Gast

Bericht door Gast »

jah dat vind ik ook raar :? :x :cry:

mja het enigste wta je kan doen dat ze snel aan komen is bidden , duimen , hopen [-o< [-o< [-o<
Gast

Bericht door Gast »

Mensen, Ik probeer de gemoederen wat te sussen, door een langere termijn aan te houden kan het alleen maar meevallen! En niet weer tegenvallen!!!
mokador schreef:turboracing, vertel is hoeveel kost dat nou om die dingen naar nederland te krijgen ( verzendkosten bedoel ik dan...) :wink: sorry ben even nieuwsgierig :oops:
afhankelijk van de haven van vertrek tussen de 1500 en 2000 dollar per 20ft container. een 40ft container is +25% verzekering e.d. niet meegerekend.

als jullie vragen hebben over de bikes kan je beter even mailen kom hier niet dagelijks.

met vriendelijke groet,
Marc Jansma
Gast

Bericht door Gast »

Op mail reageert u ook niet zo heel vaak :roll: :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ik had marc een PM gestuurd (die gats van de minibkes)

En jah ik heb een PM terug gehadi :wink:
Gast

Bericht door Gast »

turboracing schreef:Mensen, Ik probeer de gemoederen wat te sussen, door een langere termijn aan te houden kan het alleen maar meevallen! En niet weer tegenvallen!!!
mokador schreef:turboracing, vertel is hoeveel kost dat nou om die dingen naar nederland te krijgen ( verzendkosten bedoel ik dan...) :wink: sorry ben even nieuwsgierig :oops:
afhankelijk van de haven van vertrek tussen de 1500 en 2000 dollar per 20ft container. een 40ft container is +25% verzekering e.d. niet meegerekend.

als jullie vragen hebben over de bikes kan je beter even mailen kom hier niet dagelijks.





met vriendelijke groet,
Marc Jansma
das een hoop geld :shock:
Gast

Bericht door Gast »

mokador schreef:
turboracing schreef:Mensen, Ik probeer de gemoederen wat te sussen, door een langere termijn aan te houden kan het alleen maar meevallen! En niet weer tegenvallen!!!
mokador schreef:turboracing, vertel is hoeveel kost dat nou om die dingen naar nederland te krijgen ( verzendkosten bedoel ik dan...) :wink: sorry ben even nieuwsgierig :oops:
afhankelijk van de haven van vertrek tussen de 1500 en 2000 dollar per 20ft container. een 40ft container is +25% verzekering e.d. niet meegerekend.

als jullie vragen hebben over de bikes kan je beter even mailen kom hier niet dagelijks.





met vriendelijke groet,
Marc Jansma
das een hoop geld :shock:

DAS ZKR EEN HOOP GELD !CENCUUR! :shock:
Gast

Bericht door Gast »

mokador schreef:
turboracing schreef:Mensen, Ik probeer de gemoederen wat te sussen, door een langere termijn aan te houden kan het alleen maar meevallen! En niet weer tegenvallen!!!
mokador schreef:turboracing, vertel is hoeveel kost dat nou om die dingen naar nederland te krijgen ( verzendkosten bedoel ik dan...) :wink: sorry ben even nieuwsgierig :oops:
afhankelijk van de haven van vertrek tussen de 1500 en 2000 dollar per 20ft container. een 40ft container is +25% verzekering e.d. niet meegerekend.

als jullie vragen hebben over de bikes kan je beter even mailen kom hier niet dagelijks.





met vriendelijke groet,
Marc Jansma
das een hoop geld :shock:
Dat is zeker een hoop geld. Dan heb je nog container huur, verzekering (30% van de totale kost prijs van de bikes) Als je de inkoop hebt is 30% voor het product en de overige 70% voor alle overige kosten, vervoer, import, verzekering, btw, douane, etc, etc, etc, etc, etc,
Gast

Bericht door Gast »

jah das echt een hoop geld,,

maj ik hoop alleen dat de minibikes er zo snel mogelijk zijn :D [-o<
Gast

Bericht door Gast »

ga toch weg man !CENSUUR! je lult uit je nek man
wil je zeggeuh dat ej de bikes voor 80 euro inkoopt rot toch op man
stink leugenaar geil jij soms op dat al die jongens jou belle
ik denk het wel
ik weet wel wat voor 1 jij bent jij houd wel van aand8 gekke pedo
en jullie die r 1 bsteld hebben aub laat die droom varen denk je nou 1ns na denk je nou echt dat een h20 bike 80euro kost (30% van het bedrag dat hij aaan jullie vraagt asjeblieft zeg daar kunne e het toch voor maken
de onderdelen groeien daaar toch ni aaan bome de mensne die het maken moeten toch ook betaald krijgen alleen de verf alleen al kost al meer als jullie nou eens allemaal logisch nadenken weet je zelf ook dat het nie kan jullie staan al 3 of 4 maanden te w8te koms i op ey

turbo racer je bent een echte oplichter deie zijn beloftes ni nakomt
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

remcomvpp schreef:ga toch weg man !CENSUUR! je lult uit je nek man
wil je zeggeuh dat ej de bikes voor 80 euro inkoopt rot toch op man
stink leugenaar geil jij soms op dat al die jongens jou belle
ik denk het wel
ik weet wel wat voor 1 jij bent jij houd wel van aand8 gekke pedo
en jullie die r 1 bsteld hebben aub laat die droom varen denk je nou 1ns na denk je nou echt dat een h20 bike 80euro kost (30% van het bedrag dat hij aaan jullie vraagt asjeblieft zeg daar kunne e het toch voor maken
de onderdelen groeien daaar toch ni aaan bome de mensne die het maken moeten toch ook betaald krijgen alleen de verf alleen al kost al meer als jullie nou eens allemaal logisch nadenken weet je zelf ook dat het nie kan jullie staan al 3 of 4 maanden te w8te koms i op ey

turbo racer je bent een echte oplichter deie zijn beloftes ni nakomt

tis hard maar ik geloof hem wel een beetje...maar we zullen zien
wilt weer een minibike :P
Neluhz

Bericht door Neluhz »

80 euro kan best, vergeet niet dat de mensen die ze in elkaar zetten ongeveer 1 euro ofzo per uur krijgen he, en de materialen zijn ook goedkoop.
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

maar "turboracing"moet ook nog aardig wat winst maken he...zo zijn handelaren
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

mini-biker15 schreef:maar "turboracing"moet ook nog aardig wat winst maken he...zo zijn handelaren
Ik betwijfel het of hij zo veel winst maakt,

dit is namelijk de 1e keer voor hem, het is ook voor hem uitproberen en hij moet ook eerst zien of hij de minibikes wel kwijtraakt! Dus daarom zal hij niet een te hoge prijs aanhouden bij z'n 1e transport. :wink:

Tuurlijk zal hij er niets bij hoeven te leggen, maar betwijfel het of hij wel zoveel winst maakt(deze keer).
Gesloten