ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ik heb het tel nummer, maar volgens mij werkt die niet meer, die gaat tuut tuut tuut tuut, en niet dat geluid dat ie in gesprek is
Gast

Bericht door Gast »

Ik wil niet veel zeggen maar ik denk niet dat bellen veel uithaalt :!: :!:

Als je hem nog niks betaald hebt, zal ik die mini maar gewoon vergeten en 1 kopen bij een normale dealer vandaan.

Als je al wel gepayed hebt dan verneukt hij jullie waar je bijstaat :!:
als ik jullie was had ik dan allang voor die gast zijn deur gestaan :evil:
Gast

Bericht door Gast »

ze hebben nog niet betaald :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Nee gelukkig maar niet,
Gast

Bericht door Gast »

space_racer schreef:die komt zekers niet meer, zijn wel !CENSUUR!..
maar je kon zoiets verw8en, was ook te goedkoop voor dat motortje

@ beatzkey, hoezo niet? spaar er nog ff een paar 100 eu bij en haal er 1 uit de winkel dan word je tenminste niet verneukt :wink:

@nicolaas, jij praat ook poep, het zou pas achterlijk wezen als je een bike van 1500 eu+ koopt als je alleen af en toe voor de fun rijdt ](*,)

Jah oke dat is zo pace racer je hebt gelijk als dit egt zo domme streek is wat mensen leuk vinden wat helemaal neit zo is :evil:

dan haal ik gewqoon standaart chinees :D
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat het gewoon niet gelukt is, om die dingen naar nederland te krijgen en dat hij et niet durfde te zeggen...en daarom gewoon een ander tel.nummer heeft aangevraagd zodat ie niet meer word gek gebeld :roll:

volgens mij is het geen grap hoor, maar gewoon een mislukte bestelling waar diverse keren wat mee fout is gegaan..en hij er vervolgens van af heeft gezien, maar het lijkt mij dat hij dan toch wel even een post neerzet...laat de mensen dan niet in spanning en wees gewoon eerlijk ( dat is al heel veel waard vind ik :wink: )
Gast

Bericht door Gast »

Indd dat denk ik ook
Gast

Bericht door Gast »

als dat het probleem is dan kan die toch eerlijk zijn.. :?

dat is beter dan liegen viond ik anders blijven wijwachten op die minibike :?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

pukkel schreef:WAt was het nummer van Meneer turboracing ook al weer, dan zal ik hem eens effe bellen, geen zin om terug te gaan bladeren :oops:
Laat dat meneer maar weg hoor, hier kan ik dus zo kwaad om worden he.

Toen ik minibike ging kopen wou ik ook bij een particulier kopen die een nieuwe lucky 7 had voor €200 (was toen nog weinig)maar heb hem niet gezien hoor en heb er uiteindelijk een bij minibikebrothers gekocht en was wel €100 meer kwijt maar had iig een betrouwbaar adres en dat vind ik wel €100 waard :wink:
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:
pukkel schreef:WAt was het nummer van Meneer turboracing ook al weer, dan zal ik hem eens effe bellen, geen zin om terug te gaan bladeren :oops:
Laat dat meneer maar weg hoor, hier kan ik dus zo kwaad om worden he.

Toen ik minibike ging kopen wou ik ook bij een particulier kopen die een nieuwe lucky 7 had voor €200 (was toen nog weinig)maar heb hem niet gezien hoor en heb er uiteindelijk een bij minibikebrothers gekocht en was wel €100 meer kwijt maar had iig een betrouwbaar adres en dat vind ik wel €100 waard :wink:
pukkel het nummer is: 0621216707


de winter
ik geef je gelijk ik had ook 100 euro meer uitgegeven dan weet je teminsten dat je je minibike 100% krijg :D :D
Gast

Bericht door Gast »

maj nu nog maar wachten ik hoor niks meer van hem :? jullie wle dan?
Gast

Bericht door Gast »

sinterklaas kapoentje gooi wat in me schoentje..... :P


dank u sinterklaasje.... :roll:

nog 28 dagen dan wordt beatzkey gek :P

ja had je beter in amsterdam kunnen late naaien kost een stuk minder en je hoeft niet een jaar te w88 :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik hoor ook niks meer van deze **** zoon slechte servic heb ik nog nooit meegemaakt!!!
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

ik denk dat jullie het wel kunne vergeten zou jullie energie ergens anders in stoppen dan het hopen van een minibike bij deze kerel....

zou hem gewoon via een "lokale" dealer kopen ben je meer kwijt maar je bent wel verzekerd van een minibike
Gast

Bericht door Gast »

ik word egt gek ouwe :x

als die man niet weet hoe die vervoer moet regelen dan moet die het ook niet doen :evil: :x
Gesloten