ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

edgo schreef:Ja dat heet ondernemen,als je een bedrijf voert zul je ook investeringen moeten doen,en daar hoort ook een zeker bedrijfsrisico in dat je soms met iets blijft zitten,daarom heet het ook ondernemen!!!Klanten laten wachten tot ze een ons wegen,is weer een vorm van slechte klanten-binding lijkt mij zo :?:
Hoi Edgo, Ondernemen is inderdaad risico nemen. Maar wel een bewust risico. Ik werk hard voor mijn geld soms wel 80 uur per week en ga niet zomaar ergens geld in inversteren zonder te weten dat ik er misschien geen geld aan kan verdienen. Je doet dus onderzoek naar de mogelijkheden in de markt. Door een klein foutje van onze zijde is dat wat uit de hand gelopen. (lang verhaal) resultaat DIT!

Voor de mensen die zeggen dat ik beter een "Nederlandse" vervoerder had kunnen nemen hebben wel gelijk maar het verschil in prijs is zo groot dat de bikes dan verkoop over de 350 euro zouden gaan kosten. En dit was niet de bedoeling, vandaar onze keuze.

Mensen laat dit voor wat het is. Jullie zijn lekker bezig met jullie hobby ga elkaar niet onderuit trappen of wat dan ook! Oh en Mokador stuur mijn anders een email dan kunnen we misschien verhalen uit de wereld helpen!

groeten Marc
TurboRacing
Gast

Bericht door Gast »

ik heb besloten me nergens meer druk over te maken :roll: , u zal het ongetwijfelt beter weten als ik... maar evengoed bedankt :roll:

verder nog succes allemaal, met de handel etc...



(ik had toevallig ooit van iemand gehoord dat je zoiets kan volgen als je iets groots laat versturen...maar da blijkt dus niet zo....weet ik dat ook weer :wink: )
edgo

Bericht door edgo »

Hoi Turboracing ik begrijp je wel,ik heb het al eens spaans benauwd gehad met een opdrachtgever die een faktuur gewoon drie maanden te laat betaalde na een fikse bedreiging van mijn kant,anders kwam hij niet over de brug dat ging toen om 125.000,guldentjes.Maar ik vond het een beetje sneu voor die jongens die zo lang moeten wachten!No hard feelings :wink:
Gast

Bericht door Gast »

lei è a volte un capo di mafia?
Gebruikersavatar
SuperBike
forum gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 11:15
Locatie: NL.Nootdorp-Pijnacker

Bericht door SuperBike »

Turboracing maakt zich er wel makkelijk vanaf, want krijgen ze de bestelde bikes nu wel of niet, als ondernemer kan je niet alle risiko’s uitsluiten, daar ben je ondernemer voor.

Maar om je klanten zo lang aan het lijntje te houden getuigt niet van enige professionaliteit, het is gewoon mogelijk om een container in 4-5 weken hier op de stoep te hebben, dus waarom het dan zo lang moet duren begrijp ik niet .

En als je bedrijf zo’n goeie naam en faam heeft zoals je zelf beweerd, dan snap ik niet dat je aan een handeltje begint waar je geen hol aan kan verdienen.
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
Gast

Bericht door Gast »

mokador schreef:lei è a volte un capo di mafia?
phr33 spam pl0x?
Gast

Bericht door Gast »

000dwayne000 schreef:
mokador schreef:lei è a volte un capo di mafia?
phr33 spam pl0x?

en deze taal kan ik neit lezen :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Een vraag aan Turbo racing


Staan ze nou nog steeds in de haven of zijn ze momenteel al op reis naar nederland??


Groetjes
Gast

Bericht door Gast »

jah zijn ze al onderweg naar nederland
Gast

Bericht door Gast »

Als ze binnen zijn worden ze dan ook voor die prijs gelevert?
Gast

Bericht door Gast »

Ypuh schreef:Als ze binnen zijn worden ze dan ook voor die prijs gelevert?
kijk even terug in het topic en dan zul je er vanzelf achterkomen; JA
Gast

Bericht door Gast »

jah alsje ff goed had gelezen in de topic lees je ook nog dta we ongeveer 25 euro korting krijgen dus de prijs word iet van 230/235 Ypuh
Gast

Bericht door Gast »

Wanneer wordt het verwacht dan, en ik kan beter even een post plaatsen ipv 2 uur lezen over 25 pagina's =)

Toch bedankt dat je even antwoordt.

Gr Ype
Gast

Bericht door Gast »

uhmm als het goed is oover 8 weken ongeveer,, maare graag gedaan voor het antwoorden :wink: maar ik ben de verkoper van de bikes neit hoor :wink: dat is turboracingvan het forum :wink: :D mja ik heb deze topic geopend :D
Gast

Bericht door Gast »

wedde dat het volgend jaar word :wink:
Gesloten