hoe start ik mijn minibike (cylcone-TT van 199 euro ex BTW)

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

hoe start ik mijn minibike (cylcone-TT van 199 euro ex BTW)

Bericht door Gast »

Beste,

Ik heb dit weekend een minibike te leen van het "merk" Cycone-TT (rood: 199 euro excl BTW) maar heb geen idee hoe ik dit ding aan de praat krijg.

de choke en benzine kraan heb ik gevonden maar het lukt mij niet om te starten. Daarnaast vraag ik me af, mocht ik hem gestart hebben hoe hij uit gaat. Er zit een groen knopje bij de gashendel maar waar die voor dient zou ik niet weten.

Nog een probleem: Dit is trouwens de eerste keer dat dat ik op een forum inlog dus hoe ik vervolgens de eventuele antwoorden te zien krijg wordt het volgende probleem. :( :( :(

Alvast bedankt!!

gr Joost
Gast

Bericht door Gast »

via een trekstarten krijg je hem aan en via dta groene knopje zet je hem uit
ganta

Bericht door ganta »

en op die laatste vraag weet ik het antwoord :P

TADAAA !!! whaha

owja wlkom op het forum ;)

Groeten
Gast

Bericht door Gast »

choke en benzine kraan goed gebruiken, en aan trekstarter trekken..
en idd via die groene knop uit zetten
Gast

Bericht door Gast »

OK, de laatste vraag ben ik dus uitgekomen. Ik kan inderdaad de antwoorden terugvinden... De trekstarten heb ik gevonden en me een breuk aan getrokken maar helaas gebeurt er niets. Volgens mij is ie verzopen. De bougie kan ik niet los krijgen, wat nu???

een wanhopige beginner...
Gast

Bericht door Gast »

hou je benzine kraantje digt en trek dan eens een paar keer, dan moet die m droog trekken. (correct me if i'm wrong :roll: ) (voor alstie verzopen is)

dan moet je je benzine kraantje open zetten, en trekken. en dan je choke open zetten. (om m te starten)

en je bougie, die moet er gewoon af kunnen, maar mijne zat ook heel strak vast, dus je moet ff kracht zetten.
Gast

Bericht door Gast »

choke moet bij chinees omhoog, dan staat hij aan.....

haal je luchtfilter er maar af dan zie je wat ze bedoelen...
Gast

Bericht door Gast »

Kijk ook eens of er geen knik zit in het benzine darmpje , bij mij was dit ook het geval !!!!!!

Controleer of je dus eerst wel benzine krijgt !!!!

Groeten :wink:
Gast

Bericht door Gast »

argh ik heb hier ooit een topic over gestart gebruik zoek fuctie staat percies in hoe je moet starten volgens mij :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Het is gelukt hoor, bedankt voor de reacties!
Gesloten