Luky Seven - ervaringen ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ik heb dus zoiets hetzelfde.

Poos geleden (misschien 9 maanden tot een jaar) heb ik eens gekeken naar zo'n ding. Toen zag ik ze voor 300,00 staan (nieuw).

Maar toen vond ik het ff te gek, voor ff voor de fun te kopen.

Nu keek ik vandeweek weer eens, en toen kwam ik er een tegen voor 200,00

Ik denk dat ik het toch ga doen, ik heb wel wat poldertjes waar ik kan rijden enzow..

Morgen of zondag maar ffies kijken bij iemand.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

heb hem gekocht voor €300 :oops: :oops:

naja heb je als je niet genoeg zoekt :wink:

gr Rik
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik kwam een filmpje van een minibike tegen en ik was meteen hooked, ik moest en zou er op rijden, toen kwam ik iemand tegen en die vond het goed dat ik er even op reed, en vanaf toen zou ik er een hebben. M'n ouders vonden het niet goed, dus heb ik hem ongeveer anderhalve maand op zolder verstopt en toen het ze verteld, nou rijd ik er vooral op de parkeerplaats voor m'n huis mee, want das wel een mooi terrein.
ganta

Re: ...

Bericht door ganta »

Xigh schreef:Ik kwam een filmpje van een minibike tegen en ik was meteen hooked, ik moest en zou er op rijden, toen kwam ik iemand tegen en die vond het goed dat ik er even op reed, en vanaf toen zou ik er een hebben. M'n ouders vonden het niet goed, dus heb ik hem ongeveer anderhalve maand op zolder verstopt en toen het ze verteld, nou rijd ik er vooral op de parkeerplaats voor m'n huis mee, want das wel een mooi terrein.
bedoel je dat je een minibike heb gekocht en op zolder hebt verstopt? :lol: :lol: whahahahhaha hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? ik bedoel dat ze nix door hadden :P :lol:
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Dat is nou echte liefde voor de sport, jij veridient een pluim.

Niels
Gesloten