2 problemen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

2 problemen

Bericht door Gast »

Het minst erge probleem me band staat altijd plat, eerst oppompe dan pas rijden kan dat verholpe worden of moet er nieuwe band in

Dat !CENCUUR! kopling tandwieltje en de hele bende is er af en het is wegespat kan het niet meer vindnen nieuwe kopeling of ?
Gast

Bericht door Gast »

als ik jou was zou ik het gewoon nieuw kopen :D
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

propje schiete?
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Binneband eruit halen, oppompen, in een bak met water, kijken waar het lucht vandaan komt, plakken.
Simpel tog :?
Gast

Bericht door Gast »

plakken? is da wel zo'n goed idee?

ik weet niet of jou band een binnenband heeft.....

propje schieten is voor zover ik weet heel geschikt voor banden zonder binnenband ( dus ook voor je minibike :roll: ) kost iets van 10 euro bij de brommerzaak als ik me nie vergis :idea: zijn ook zelf setjes voor trouwens
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

gewoon zelf setje kopen kan je het 5 keer mee doen ofzo voor 10 euro
heel simpel zelf te doen
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

je kunt er ook van die troep in laten spuiten en als er dan gaat(je) in komt gaat die troep naar dat gaatje toe en vult dat gaatje dus dan is hij niet meer lek :wink:

kost veel maar dan kun je hem 20 keer lek rijden ofzo :roll:

gr Rik
Gast

Bericht door Gast »

dat is thuisbreng troep.... niet doen hoor!!!

is een soort van wit schuim dat je in je band moet spuiten ,vervolgens moet je je band een tijdje ronddraaien zodat het een hele laag in je band word, je kan er niet lang mee rijden( het is zeker niet goed ) en het kan je ventiel verstoppen.

gewoon propie late schieten!!! anders een nieuw bandje kopen, want als je nu een oplossing zoekt waarmee je geld bespaart kom je het probleem vanzelf weer tegen en dan ben je uiteindelijk nog duurder uit...
Gast

Bericht door Gast »

wat is dat propje schieten nou en wat moek doen :roll:
Gast

Bericht door Gast »

dat propje is volgens mij gewoon soort van kit, bel ff de brommerzaak op en vertel ze het hele verhaal... ( je moet trouwens wel een lek in de band hebben( dus kijk eerst ff met wat water waar het lek zit ) als je ventiel lekt etc..dan heb je niks aan een propje.

het moet echt een lek in de band zijn door bijv: een parker.
vertel ze ook even wat voor bandjes je hebt want ik weet niet of het wel bij slicks kan
Gast

Bericht door Gast »

bedankt nog wat meer info van mensen graag :oops: en is dat een duur grapje en houd het lang of ?
Gesloten